i30 – Po kombilimuzini sedaj še karavan

Avtomoto

Hyundai i30 wagon. Dva meseca po prihodu prenovljenega i30, je sedaj na ceste zapeljala še karavanska različica, ki prinaša osveženo podobo, 528 litrski osnovni prtljažnik, več serijske opreme in višjo ceno – najmanj 14.890 evrov.

Karavanski i30 ali wagon kot mu pravijo pri Hyundaiju je 185 milimetrov daljši kot petvratna različica tega modela, s prenovo pa je vse smeri tudi malenkost zrasel, ampak ne dovolj, da bi to opazili s prostim očesom. S kozmetično prenovo pa je tako kot manjši brat dobil konkretno prenovljeno in bolj skladno zunanjo podobo, ki jo spredaj prepoznamo po značilni šestkotni motorni maski, prav tako značilno razpotegnjenih prednjih svetilih in dnevnih lučeh v LED tehniki. Do B-stebrička je wagon tako povsem enak (z izjemo strešnih nosicev seveda) petvratni različici, zatem pa se zgodba nadaljuje v karavanskem slogu in konča z dinamično oblikovanim zadkom, katerega svetila so po novem položna in ne več vertikalna.

Več prostora in serijske opreme

Velik prirastek pa se je zgodil v prtljažniku, kjer je osnovni s 415 zrasel na 528, povečani pa s 1.395 na 1.642 litrov. Bolj kompakten pa je tudi sredinski tunel v drugi sedežni vrsti, zaradi česar je vstopanje vanjo in sedenje bolj udobno. Notranjost sledi oblikovni filozofiji začeti pri i40 in je skoraj do potankosti enaka kot pri petvratni različici, kar pšomeni, da je lahko odeta v dveh barvni kombinaciji toplo (v rjavih) in hladno (v črnih barvnih tonih), v primerjavi s predhonikom pa je oblikovana občutno bolj moderno. velik del tega odpade na izgled sredinske konzole, kjer se pri večini modelov bohoti velik na dotik občutljiv zaslon, pri opremi pa je pridobil poslastice kot so smerno prilagoldjive biksenonske žaromete (AFLS), pomoč pri speljevanju navkreber – hill holder, parkirno kamero, tovarniško navigacijo in sistem flex steer, kjer s pritiskom na gumb narukeje trdoto volana in še nekaterih drugih parametrov vozila.

 

Opremski paketi so tako kot prec prenovo štirje, vsi pa so sedaj občutno bolj bogati. Že osnovni life pomeni serijska ESC in VSM, šest varnostnih blazin oziroma zaves, ročno klimo, audio napravo z AUX priključki in stikali na volanu, funkciji follow me home in fleex steer in še marsikaj. Opreme je višje po razpredelnici še veliko več, omeniti pa velja pametni ključ, parkirno kamero in tovarniško navigacijo.

900 evrov dražji od kombilimuzine

Cene za i30 wagon se pričnejo pri 14.890 na bencinski oziroma 16.690 na strani dizlov, kar pomeni, da je prenovljeni i30 občutno dražji od predhodnika. Ampak to je zgolj na papirju, saj ima novinec mnogo bogatejšo serijsko opremo (ESC, hill holder, LED dnevne luči, flex steer), ki to razliko praktično izniči. Sredinski bencinski motor (1.6 CVVT) zahteva 800 evrov dopplačila, za različico GDI pa je treba k temu dodati še 700 evrov. 400 evrov pa znaša doplačilo za 1,6-litrskega dizla (v primerjavi s 1,4 CRDi), za HP 1,6 CRDI pa morate biti pripravljeni odšteti še 400 dodatnih zelencev. Enako doplačilo zahteva prej omenjeni blue drive, opremski paketi pa k ceni dodajajo (vsak) po evrskega tisočaka.

Deli novico: