Iz Torina prihaja manjše presenečenje. In sicer se limuzina, ki so jo napovedali poleti ne bo imenovala egea, ampak tipo. Se še spomnite teh avtomobilov?
PRESENEČENJE: Fiat iz naftalina potegnil tipa
Avtomoto
Italijani so se za čim boljšo tržno popotnico odločili, da bodo iz naftalina potegnili ime tipo, ki je v preteklosti veljal za zelo priljubljeni model C-segmenta, ko je Fiat (tudi z njim) še sekal prodajne rekorde in predstavljal konkurenco najboljšim v segmentu – golfu, astri in podobnim.
Tipo letnik 2016 se bo od svojega imenskega predhodnika sicer kar konkretno razlikoval. Podobno kot pri Seatu pred leti, bodo tudi pri Fiatu “downgradeali” ime modela C-segmenta, ko so španci tako naredili nizkocenovnega klona škode rapid.
Nizkocenovno limuzino, ki so ji ob predstavitvi v rodni Turčiji nadeli ime egea (oziroma aegea), bodo namreč na ostalih trgih Evrope, tudi slovenskem, prodajali z imenom tipo. Po besedah vodilnih pri torinski znamki, naj bi Fiat s tipom ubral podobno pot, kot jo je Renault z dacio. Gre namreč za 4,5 metra dolgo nizkocenovno limuzino, ki bo za osnovno ceno okoli 12 tisočakov ponujala prostorno kabino za pet odraslih oseb in 510-litrski osnovni prtljažnik.
Kasneje še kombilimuzina in karavan
Tipo bo poleg limuzinske različice za Slovence in ostali Zahod verjetno še precej bolj zanimiv s kombilimuzinsko in karavansko različico, ki ju bodo predstavili marca na salonu v Ženevi. Glavni le teh pa bosta ravno prej omenjena seat toledo in škoda rapid. S tem pridemo hitro do zaključka, da bo kombilimuzinski tipo nadomestil ostarelega brava, limuzina pa lineo. Karavan se pri Fiatu vrača prvič po modelu stilo, ki je šel v anale leta 2008.