DAIMLER SPET IZBRAL KOPER: Avtomobili poslej tudi na Japonsko

Koper

Nemška korporacija Daimler je tudi na drugem mednarodnem razpisu za eno osrednjih izvoznih luk v Evropi proizvedenih vozil izbrala Luko Koper. Novi posel je pomemben predvsem z vidika odpiranja dodatnih direktnih ladijskih povezav za prevoz vozil med Koprom in Azijo, so sporočili iz Luke. Vozila bodo po novem, poleg Kitajske, Hong Konga in Singapurja, plula tudi na Japonsko.

Daimler je koprsko pristanišče v svojo oskrbovalno verigo ključil leta 2015, pri izboru pa so upoštevali zlasti zanesljivost infrastrukture in specifične izkušnje pri pretovoru in skladiščenju tovrstnega tovora. "Odločitev Daimlerja, da ponovno izbere Koper, je za nas potrditev, da smo izpolnili njihova pričakovanja. Nova linijska povezava z Japonsko, ki jo zagotavlja ladjar MOL, pa odpira možnosti dodatnih poslov tako v izvozu iz Evrope kot tudi uvoza vozil iz Azije v Evropo," je odločitev Daimmlerja komentiral predsednik uprave Dragomir Matić.

Količina vozil Mercedes–Benz preko Kopra presega sto tisoč enot na leto in z novim poslom se bodo te količine še povečale. Avtomobilski terminal Luke Koper je lani sicer pretovoril skoraj 750 tisoč vozil, v prvih devetih mesecih letos pa že skoraj 600 tisoč.

V Luki v prihodnjih letih načrtujejo investicije v dodatne kapacitete za pretovor avtomobilov. Med njimi je garažna hiša s 6.000 parkirnimi mesti. 

Deli novico:

Voznik |  13 .10. 2017 ob  17: 59
Lepi posli, vsako leto več avtou..a kaj se je spreminilo za nas delavce? Sem eden od tistih, ki raztovarja te mercedese, prakticno vsak dan. A placa niti za cent visja, pogoji dela zalostni..delaj, delaj a samo zato, da si lahko tisti v pisarni manejo roke in izplacujejo lepe bonuse na uspešnost.
pepe |  12 .10. 2017 ob  13: 14
-1
belič za predsednika!
Februar 2016 |  12 .10. 2017 ob  13: 09
Pred dobrim letom je pa posel z Daimler Chryslerjem VISEL NA NITKI. Vsaj tako je poročalo Delo - http://www.delo.si/gospodarstvo/infrastruktura/mercedes-gre-v-bremerhaven.html

No, danes, ko ni na prvem tiru čisto nič drugače kot februarja 2016, vidimo, da so se v upravi Luke Koper lagali. In izsiljevali. In izigravali. In napihovali. In podpihovali.

Nesposobni so dialoga z delavci, upravo vodijo sindikati, odnos s pristojnim ministrstvom je katastrofalen, z županom Kopra (kakršen koli že je) nimajo dialoga. Neprestano se dogajajo odmevne nesreče z veliko gospodarsko škodo, smrtne žrtve so pa predvsem pri brezpravnih IPS-ovcih.

Dejstvo, da niso stali za prizadevanji za gradnjo 2. tira, ne preseneča in je v vsej zgodbi še najmanj.

Z vsemi pa le ne moreš biti skregan. To kaže, da je ta uprava dobra izključno za zadovoljevanje svojih ozkih potreb in interesov posvečencev.
Ips |  12 .10. 2017 ob  12: 46
Vse na plečih IPSov
rok |  12 .10. 2017 ob  12: 11
Belić for president !!