Z današnjim dnem se izteka rok, ko se je še mogoče prijaviti kot organizator kampanje pred referendumom o zakonu o drugem tiru ter odpreti poseben transakcijski račun za kampanjo. Do zdaj je sodelovanje v kampanji napovedalo že 30 organizacij.
DRUGI TIR: V kampanjo je mogoče vstopiti še danes
Slovenija
Med prijavljenimi organizatorji so med drugim vladni urad za komuniciranje ter parlamentarne stranke SMC, SDS, SD, NSi, Levica in Zavezništvo. V prepričevanje volivcev so se vključile še državne družbe Dars, Slovenske železnice, DRI in 2TDK pa tudi Gospodarska zbornica Slovenije.
Prav tako v kampanji sodelujejo zunajparlamentarne stranke SLS, Glas za otroke in družine, Zeleni Slovenije, Krščanski socialisti Slovenije, Piratska stranka Slovenije, ReSET, Krščansko-demokratska stranka, Stranka enakopravnih dežel in Naprej Slovenija.
Po zadnjih podatkih Državne volilne komisije sta med prijavljenimi organizatorji tudi Mestna občina Koper in krajevna skupnost Črni kal. Poleg društva Davkoplačevalci se ne damo, ki je pobudnik referenduma, so se v kampanjo vključili še Civilna iniciativa Resnična resničnost, Društvo Najprej Slovenija, Gibanje Zedinjena Slovenija, Gibanje za otroke in družine, strokovna skupina JD in Štajerska uporniška skupina.
Kampanja pred referendumom, ki bo zadnjo septembrsko nedeljo, se je sicer uradno začela 25. avgusta, nekateri organizatorji pa so vanjo že aktivno vstopili in poskušajo vsak s svojimi argumenti volivce prepričati, da je vladni projekt dober oziroma slab. Pobudnik referenduma Vili Kovačič je napovedal ostro kampanjo, vlada pa se medtem pospešeno pripravlja na začetek pripravljalnih del.
Referendum o zakonu o drugem tiru bo 24. septembra, za zavrnitev zakona pa mora več volivcev glasovati proti zakonu, poleg tega mora po ustavni ureditvi proti zakonu glasovati najmanj 20 odstotkov vseh volilnih upravičencev, torej okoli 340.000 volivcev.
- Magni. Na kongresu SDS (666 glasov) se je zmenil, da gre Magna na Madžarsko. V zameno za to, je Orban kupil njegovo "hišno" Nova24TV, ki je bila tik pred insolventnostjo in propadom.
- 2. tiru. Leta 2005 je potrdil progo in konceptualno zastavil ta projekt, ki mu zdaj nasprotuje.
Obenem se pri 2. tiru sklicuje na korupcijo in daje kot slab zgled projekt gradnje TEŠ 6. Ma glej ga zlomka. Sporna pogodba z Alstomom, ki je predvidevala absurdno nizke cene premoga in uzakonila krajo državnega premoženja (nekaj 100 mio), je bila podpisana junija 2008, v zadnjih mesecih Janševega vladanja.
Zato če mi nekdo pride in razlaga, kako bi Janša naredil to pol ceneje in podobne BALLE, mu dam 5 €, da gre na sladoled raje.
Tako se obnaša ta vlada!
Zgradili bi ga kot vse ostalo, praktično na roke.
Pred 40. leti bil to bilo nekaj samoumevnega.
Pred 20 leti velik podvig demokracije.
Danes pa je to ena velika bedarija, ker drugega tira ne bo in za to bomo porabili na stotine miljonov.