GZS V PODPORO DRUGEMU TIRU: Racionalno in kakovostno izvedbo pričakuje tudi od naslednjih vlad

Slovenija

GZS podpira vladni projekt izgradnje drugega tira, saj meni, da gre za investicijo strateškega pomena. Obenem od zdajšnje in naslednjih vlad pričakuje transparentno, kakovostno in racionalno izvedbo projekta s ciljem čim manjše obremenitve javnih financ oziroma davkoplačevalcev, so v komentarju poudarili na zbornici, ki se je vključila v kampanjo.

Čim hitrejša in kvalitetna izgradnja drugega tira Divača-Koper je ključna za dolgoročni razvoj slovenske transportno-logistične dejavnosti, so na GZS zapisali v sporočilu. Slovenija je v bližnji preteklosti po njihovem mnenju premalo vlagala v železniško infrastrukturo. "Da bi nadoknadili zaostajanje, bo treba v naslednjem obdobju železnici nameniti več finančnih virov," so prepričani.

Vladni zakon po ocenah zbornice teži k temu, da vpelje nove načine financiranja železniške infrastrukture. Razbremenjuje davkoplačevalce, kar je za Slovenijo kot prometno tranzitno državo nadvse pomembno. S tem bo namreč lahko ostalo več javnega denarja za druge infrastrukturne projekte. Vključitev zalednih držav v realizacijo projekta pa je priložnost za povečevanje prometa in zniževanje tveganj financiranja projekta.

"Vsi argumenti so torej v prid investiciji. Seveda pa to ne zagotavlja njene racionalne in kvalitetne izvedbe vnaprej, če zdajšnja in bodoče vlade investicijo ne bodo izpeljale transparentno, strokovno, kakovostno in racionalno. To v gospodarstvu od nadzornikov in izvajalcev investicije pričakujemo ter kot davkoplačevalci tudi zahtevamo," so poudarili na GZS.

Predsednik GZS Boštjan Gorjup je ob tem izpostavil pomen tega, da so med viri financiranja znatna evropska sredstva in da so plačniki tudi vsi uporabniki logističnih storitev. "S tem sredstva državnega proračuna lahko uporabimo za dobro ljudi in gospodarstva," je prepričan.

Deli novico:

Niti centa |  02 .09. 2017 ob  18: 34
Zakaj država ali občina ne pomaga ostalim podjetnikom pri financiranju pa bi tudi ti lahko zaposlili koga več tretji tir je razlog za pranje denarja tako kot teš tisti ki ga najbolj zagovarja bo prvi prislonu pisker
batman |  02 .09. 2017 ob  12: 03
S preobremenjenostjo sem mislil tudi na okolico in posledice železniške proge kot take. Se opravičujem, da tega nisem dobro navedel že prej.
@batman |  02 .09. 2017 ob  11: 41
Trenutna proga ni preobremenjena, ker tovorni vlaki peljejo v razmaku 4 do 5 ur - pomeni da proga večinoma "počiva"!

Nekaj prometa se da tudi preusmerit na Luko Rijeka!
batman |  02 .09. 2017 ob  11: 34
Nisem še videl konkretno študijo o tem koliko je čisto zares potreben drugi tir! Da je proga, ki je trenutno preobremenjena, neprimerna ve vsak vrabec v Sloveniji.
Ne vemo ali ne poznamo pa:
- statistiko tovornih vlakovnih kompozicij v in iz pristanišča
- zmogljivost proge v sedanjem stanju
- kratkoročne in dolgoročne plane pristanišča
- bodoče strategije tovorov v pristanišču

Ob tem še nismo bili seznanjeni z VSEMI možnimi rešitvami o pretočnosti proge Koper - Divača kot so:
- ureditev sedanje proge z zaščito okolice - narave
- ureditev sedanje proge z dodajenjem stranskih tirov z zaščito okolice - narave
- izgradnjo drugega tira Koper - Divača
- izgradnjo nove dvotirne proge Koper - Divača

Če bi in ko bomo izvedeli vse variante in bomo lahko imeli še podatke o prihodnjih dolgoročnih planih pristanišča ergo enega samega podjetja Luke Koper, bomo lahko izračunali ali se katera od možnosti sploh izplača!
Spomnimo tudi, da je projekt 'Drugi tir' politično motiviran in ima zato, za celotno skupnost, nekredibilne akterje.
Mislim namreč, da mora o nečem konkretnem odločiti stroka, ki s svojim znanjem (strokovnostjo in tudi kot uporabnik) zna predstaviti širši skupnosti do zadnje potankosti projekt, ki ga želi izpeljati.

TURIZEM  |  02 .09. 2017 ob  10: 16
-2
Ne Luka - Ne drugi tir!

Luka onesnažuje in ovira razvoj turizma!
Drugi tir ni potreben in ga ne potrebujemo!

http://www.regionalobala.si/novica/gaspar-gaspar-misic-vsakrsno-odlasanje-izgradnje-drugega-tira-je-oviranje-razvoja-luke-koper
joj |  02 .09. 2017 ob  09: 49
Res je poseg v naravo....Kaj pa hiše ko gradijo itd...To ni poseg v naravo...Treba je pa tudi preživet...
@Justino |  01 .09. 2017 ob  18: 17
-1
Ti ne rabiš ne tirov,ne cest in ne morja,ti rabiš naravo,ker lahko ješ travo za preživetje mona.
Justino |  01 .09. 2017 ob  17: 09
-1
nerabimo drugega tira pa še velik poseg v naravo je. uničevalci narave mislijo samo na svoj žep nič druzga.
satir |  01 .09. 2017 ob  15: 37
Država in "prikoritniki" se na vse kriplje bori, kako bi pokradla državljane. Golubič je priznal da je bilo enako s Teš 6. vse skupaj samo krinka za stomilijonske kraje. A kdo res naivnoverjame da je pa tokrat čisto drugače, da so se pokesali, da so rekli nikoli več ne bomo kradli, od danes naprej bomo dobri in pošteni. Še Drnovšek se je spremenil šele ko je videl svoj konec... na žalost ... če bi se spremenil prej bi bil še med nami...
vedno je akcija in reakcija samo za spravit v pogon slovence mora bit ogromno akcije, pa še takrat jih je pol proti pol pa za... vedno beli in rdeči
@ in še nekaj ... |  01 .09. 2017 ob  15: 24
Vidiš, ki ne veš. In potem sklepaš po enem twitu. :) Naivno!
Vlada se je z GZS dogovorila, da slovenskim avtoprevoznikom prizna razliko v višji cestnini kot olajšavo. Tako da bo to breme padlo predvsem na tujce, ki bi lahko šli na vlak, pa ne. In raje onesnažujejo in uničujejo slovenske ceste.

Ti kar bodi proti. S tem boš podprl, da bo po slovenskih cestah še naprej ogromno romunskih, bolgarskih, ruskih idr. tovornjakov in od tega ne bo imel NOBEN NIČ. Razen seveda slabe varnosti in onesnaževanja.

Ali pa mogoče delaš na Petrolu oz. OMW in ti je v interesu, da prodaš čimveč goriva ... :)
in še nekaj.... |  01 .09. 2017 ob  15: 02
na Twiterju je zapisano: "Po zakonu o #2tir bodo njegovo izgradnjo v največji meri financirali tisti, ki ga bodo uporabljali. In le v manjši meri davkoplačevalci"
Ma koga zajebavajo? Drugi tir bodo financirali npr. avtoprevozniki, ker bo Dars na ta račun dvignil cestnine...oni bodo največ izgubili dela na račun drugega tira; financirali ga bomo davkoplačevalci... Žal bomo ob tem finacirali vsaj v eni dobri polovici žepe naših tajkunov. To je največji problem. So si že odprli firmo, postavili direktorja Dragonjo...šakali zavohajo plen že na daleč!!!
xxl |  01 .09. 2017 ob  14: 59
"od zdajšnje in naslednjih vlad pričakuje transparentno, kakovostno in racionalno izvedbo projekta s ciljem čim manjše obremenitve javnih financ oziroma davkoplačevalcev"
Za umret od smeha.... ma to lahko reče samo prodana duša.
1