GZS podpira vladni projekt izgradnje drugega tira, saj meni, da gre za investicijo strateškega pomena. Obenem od zdajšnje in naslednjih vlad pričakuje transparentno, kakovostno in racionalno izvedbo projekta s ciljem čim manjše obremenitve javnih financ oziroma davkoplačevalcev, so v komentarju poudarili na zbornici, ki se je vključila v kampanjo.
GZS V PODPORO DRUGEMU TIRU: Racionalno in kakovostno izvedbo pričakuje tudi od naslednjih vlad
Slovenija
Čim hitrejša in kvalitetna izgradnja drugega tira Divača-Koper je ključna za dolgoročni razvoj slovenske transportno-logistične dejavnosti, so na GZS zapisali v sporočilu. Slovenija je v bližnji preteklosti po njihovem mnenju premalo vlagala v železniško infrastrukturo. "Da bi nadoknadili zaostajanje, bo treba v naslednjem obdobju železnici nameniti več finančnih virov," so prepričani.
Vladni zakon po ocenah zbornice teži k temu, da vpelje nove načine financiranja železniške infrastrukture. Razbremenjuje davkoplačevalce, kar je za Slovenijo kot prometno tranzitno državo nadvse pomembno. S tem bo namreč lahko ostalo več javnega denarja za druge infrastrukturne projekte. Vključitev zalednih držav v realizacijo projekta pa je priložnost za povečevanje prometa in zniževanje tveganj financiranja projekta.
"Vsi argumenti so torej v prid investiciji. Seveda pa to ne zagotavlja njene racionalne in kvalitetne izvedbe vnaprej, če zdajšnja in bodoče vlade investicijo ne bodo izpeljale transparentno, strokovno, kakovostno in racionalno. To v gospodarstvu od nadzornikov in izvajalcev investicije pričakujemo ter kot davkoplačevalci tudi zahtevamo," so poudarili na GZS.
Predsednik GZS Boštjan Gorjup je ob tem izpostavil pomen tega, da so med viri financiranja znatna evropska sredstva in da so plačniki tudi vsi uporabniki logističnih storitev. "S tem sredstva državnega proračuna lahko uporabimo za dobro ljudi in gospodarstva," je prepričan.
Nekaj prometa se da tudi preusmerit na Luko Rijeka!
Ne vemo ali ne poznamo pa:
- statistiko tovornih vlakovnih kompozicij v in iz pristanišča
- zmogljivost proge v sedanjem stanju
- kratkoročne in dolgoročne plane pristanišča
- bodoče strategije tovorov v pristanišču
Ob tem še nismo bili seznanjeni z VSEMI možnimi rešitvami o pretočnosti proge Koper - Divača kot so:
- ureditev sedanje proge z zaščito okolice - narave
- ureditev sedanje proge z dodajenjem stranskih tirov z zaščito okolice - narave
- izgradnjo drugega tira Koper - Divača
- izgradnjo nove dvotirne proge Koper - Divača
Če bi in ko bomo izvedeli vse variante in bomo lahko imeli še podatke o prihodnjih dolgoročnih planih pristanišča ergo enega samega podjetja Luke Koper, bomo lahko izračunali ali se katera od možnosti sploh izplača!
Spomnimo tudi, da je projekt 'Drugi tir' politično motiviran in ima zato, za celotno skupnost, nekredibilne akterje.
Mislim namreč, da mora o nečem konkretnem odločiti stroka, ki s svojim znanjem (strokovnostjo in tudi kot uporabnik) zna predstaviti širši skupnosti do zadnje potankosti projekt, ki ga želi izpeljati.
Luka onesnažuje in ovira razvoj turizma!
Drugi tir ni potreben in ga ne potrebujemo!
http://www.regionalobala.si/novica/gaspar-gaspar-misic-vsakrsno-odlasanje-izgradnje-drugega-tira-je-oviranje-razvoja-luke-koper
vedno je akcija in reakcija samo za spravit v pogon slovence mora bit ogromno akcije, pa še takrat jih je pol proti pol pa za... vedno beli in rdeči
Vlada se je z GZS dogovorila, da slovenskim avtoprevoznikom prizna razliko v višji cestnini kot olajšavo. Tako da bo to breme padlo predvsem na tujce, ki bi lahko šli na vlak, pa ne. In raje onesnažujejo in uničujejo slovenske ceste.
Ti kar bodi proti. S tem boš podprl, da bo po slovenskih cestah še naprej ogromno romunskih, bolgarskih, ruskih idr. tovornjakov in od tega ne bo imel NOBEN NIČ. Razen seveda slabe varnosti in onesnaževanja.
Ali pa mogoče delaš na Petrolu oz. OMW in ti je v interesu, da prodaš čimveč goriva ... :)
Ma koga zajebavajo? Drugi tir bodo financirali npr. avtoprevozniki, ker bo Dars na ta račun dvignil cestnine...oni bodo največ izgubili dela na račun drugega tira; financirali ga bomo davkoplačevalci... Žal bomo ob tem finacirali vsaj v eni dobri polovici žepe naših tajkunov. To je največji problem. So si že odprli firmo, postavili direktorja Dragonjo...šakali zavohajo plen že na daleč!!!
Za umret od smeha.... ma to lahko reče samo prodana duša.