HIT LANI: Manj gostov, a več prihodkov in več zaposlenih

Goriška

V novogoriški igralniški družbi Hit so lani zabeležili pet odstotkov več prihodkov iz igralniške dejavnosti kot v letu 2016, znašali so 150 milijonov evrov. Rast so dosegli kljub dejstvu, da je bilo leto v znamenju splošnega upada na igralniškem trgu. Hitove igralnice je obiskalo 1,4 milijona gostov, kar je tri odstotke manj kot leta 2016.

"Obisk je res za tri odstotke nižji kot leta 2016, vendar je razveseljivo to, da smo uspeli povečati porabo na gosta za osem odstotkov. S tem se je padec obiska amortiziral z višjimi prihodki, z vsemi marketinškimi in prodajnimi aktivnostmi na trgih pa smo ta padec obiska uspeli ustaviti na tej številki, saj so naši konkurenti v neposredni bližini beležili padec od 7 do 13 odstotkov," je za STA povedal predsednik uprave Hita Janez Mlakar.

Dobre rezultate so dosegli v hotelski dejavnosti, kjer so Hitovi hoteli lani ustvarili 230.000 nočitev. V zadnjih letih so se v Hitu posvetili posebnemu segmentu trga, to so kitajski gostje, ki predstavljajo že deset odstotkov vseh. "Govorimo o gostih, ki prihajajo z bližnjega italijanskega trga, to so Kitajci, ki tam živijo in delajo," je za STA pojasnila Lavra Peršolja Jakončič iz Hita. Število kitajskih gostov v Hitu je naraslo s 24.700 v letu 2012 na lanskih 28.000.

Poseben poudarek kitajskim gostom

V Hitu so sicer že pred leti začeli nagovarjati tudi goste, ki bi Goriško in druge slovenske turistične destinacije obiskali neposredno iz Kitajske. Zanje so pripravili tudi posebno ponudbo, od praznovanja kitajskega novega leta do sklepanja zakonskih zvez v Sloveniji.

Da bi čim bolj popestrili bivanje teh gostov v Novi Gorici, se povezujejo z različnimi turističnimi in drugimi ponudniki. Posebej zanimivi so vinorodni okoliši, saj se kitajski gostje vse bolj zanimajo za vinsko ponudbo.

Lani se je v Hitu za šest odstotkov povečalo tudi število zaposlenih, tako da sedaj zaposlujejo 1730 delavcev.

"V naših centrih imamo zaposlene sinologe, torej gostitelje z odličnim znanjem kitajskega jezika, ki poskrbijo za premagovanje jezikovnih in morebitnih kulturnih ovir in vsakodnevno komunicirajo z njimi preko največjega družabnega omrežja na Kitajskem, WeChat. Vse informacije, namenjene kitajskim gostom, nudimo v njihovem jeziku. V hotelskih sobah kitajski turisti pričakujejo termovke z vročo vodo, riž in "instant" rezance, za kar v hotelih tudi poskrbimo," je še povedala Peršolja Jakončičeva.

Deli novico: