HIT LANI PRESEGEL NAČRTE: 33 odstotkov več nočitev

Goriška

Družba Hit je po prvih ocenah poslovanja lani ustvarila za 176,2 milijona evrov bruto realizacije, kar je šest odstotkov več kot v letu 2016 in 2,2 odstotka več od načrtovanega, so sporočili iz družbe. Načrte so presegli tudi Hitovi hoteli, obisk igralnic pa je bil za dobre tri odstotke manjši od leta 2016.

V Hitovih hotelih so lani ustvarili preko 229.000 nočitev, s tem pa zvišali zasedenost ležišč in presegli plan. Ustvarjenih nočitev je bilo za 33 odstotkov več od predhodnega leta, pri čemer so v Hitu spomnili na povečano število namestitvenih kapacitet z novim hotelom Mond v Šentilju in odkupom hotela Špik v Gozdu Martuljku.

Družba Hit je v minulem letu plačala več kot 45 milijonov evrov igralniških dajatev (davka od iger na srečo in koncesijskih dajatev).

Plan Hitovega poslovanja predvideva 2,4-odstotno rast bruto realizacije v letošnjem letu. Cilj družbe in skupine Hit ob tem ostaja zagotavljanje razvojne naravnanosti ter ustrezne donosnosti, za kar bo treba uresničiti načrtovane aktivnosti za povečanje prihodkov, obvladovanje stroškov ter izvedbo potrebnih investicijskih vlaganj za ohranjanje konkurenčnosti na trgu, so zapisali.

Hit vodi Janez Mlakar, v upravi pa sta še Tevž Korent in Marjan Zahar.

Kot so dodali v Hitu, se s četrtkom po 22 letih iz družbe sporazumno poslavlja član uprave Zvonko Šuler. Ta je član uprave postal julija 2013. Od januarja do aprila 2017 je družbo vodil kot predsednik uprave, v aprilu 2017 pa je vnovič nastopil funkcijo člana uprave. Uprava družbe Hit od 15. februarja do imenovanja novega člana ostaja tričlanska, so dodali.

Deli novico:

curlo |  15 .02. 2018 ob  09: 38
Dvig nočitev in upad igralniških gostov je najbolj jasen znak , da smo imeli v skupini , ki je pred leti skušala oblikovati in določiti turistično zanimive lokacije na širšem Goriškem , seveda z roko v roki z gastronomijo,še kako prav,a nam nobeden od vodilnih v občini ni prisluhnil. Tudi Hit ni hotel slišati za to, kakor tudi že pred več kot desetimi leti za golf igrišče na Ajševici. Bili so in ostali samopašni in globoko zaverovani v svoj prav. Takrat smo našim velemožem tudi predstavili smernice, ki jih je L Vegas z okolico ubral že leta prej in so temeljile in še zmeraj temeljijo na razvoju turističnih destinacij za to mesto in širšo okolico. To je bil znak za to, da se v svetu igralništva trendi spreminjajo in je to samo del ( pomemben ) celotne ponudbe L Vegasa kakor tudi bližnje Arizone.No, pri nas gre vse skupaj z polžjo hitrostjo, premnogokrat tudi v nasprotno smer, a vseeno je bolje, dai ti naši nedotakljivi vplivneži počasi le spregledajo sedaj kot pa , da se to ne bi zgodilo nikoli.Zanima me samo, koliko kuvert bo potrebno, da se bodo omenjeni ljudje zbudili in začeli resno pristopiti k uveljavitvi ponudbe širše Goriške in jo postaviti na turistični zemljevid Evrope, pa tudi sveta, če hočete.
Upam pa , da bo Hit tedaj še v domačih rokah in ga ne bodo prodali za "dva črna" , severnim sosedom. To je pa tudi prilika za SMC in njegove "strokovnjake" za odprodajo njegovega ( hitovega) premoženja in, ki je v zadnjem času tudi precej aktualna. Spet bo imell Drago Isajlovič in camarilla ogromno dela s tekanjem po ministrstvih in prepričevanjem tistih , ki lahko na to vplivajo. Seveda , brez nobenih provizij, kakor je v njegovi navadi.
Za narodov blagor gre, to je vsem jasno, a ne?