KIKSI OBMEJNIH OKUSOV: Poglejte, kaj so si ponovno privoščili na račun Slovencev

Svet

Obmejne okuse (Gusti di frontiera), prireditev, ki je v Gorici potekala minuli konec tedna, so zaznamovala tudi neljuba presenečenja. Pod navodili, ki so jih dobili slovenski najemniki stojnic, je bila, poleg 'nekaj namesto slovenščine', natisnjena slovaška zastava.

Po poročanju Primorskega dnevnika je marsikoga razburila in razočarala napaka v navodilih za ravnanje z odpadki, ki so jih prejeli slovenski najemniki stojnic. Dobili so jih sicer celo v slovenščini, a prej kot ne, bolj v polomljeni. Kot piše časnik, "je bila le za silo razumljiva". A v oči je zbodlo še nekaj drugega. Spodaj je bila namreč namesto slovenske natisnjena slovaška zastava.

Foto: Primorski dnevnik

Deli novico:

Dušan Gak |  05 .10. 2018 ob  14: 28
re spodnjemu brezjajčniku (@ Dušan Gak | včeraj ob 16:01 | danes ob 07:12)

Lepo, da ti spomin še dela in hvala, da si me ohranil v spominu. Verjetno te že dolgooooooooooo let žulim. Dej, bodi mož in mi to povej v faco, ti bom hvaležen. Pač, nekateri se ne bojimo kritike, pohvala je vedno pozitivna in dobrodošla. Sicer pa ti želim veliko pameti.
@ Dušan Gak | včeraj ob 16:01  |  05 .10. 2018 ob  07: 12
nikdar nič pametnega od tebe že od časov ko si bil miličnik!
Dušan Gak | danes ob 16:01 |  04 .10. 2018 ob  17: 20
Uporabljat google prevajalnik ko imas tam slovenca ki ti lahko prevede je zaljitev in nespostovanje do poklica prevajalec.
Jemat tako na lahko slovenscino je tudi zaljitev, saj Gorica ni Trst ki je nekaj km od meje, v Gorici poteka meja skozi mesto. 0km distance med drzavama, tako da ni opravicila za tako slovenscino. Se manj pa slovaska zastava. Ko je bila se meja so vsak dan gledali slovensko zastavo na prehodu sredi mesta , zdaj pa ne vedo vec kako zgleda? Ne verjamem.

Italijani niso novi takim provokacijam, se posebej ko je desnica na vladi.
Italijani krsijo vec kot mi zakone o dvojezicnosti, to se ve. Za namecek so nekaj let nazaj konstantno vandali sprejali crno barvo po dvojezicnih tablah na italijanski strani.
Dušan Gak |  04 .10. 2018 ob  16: 01
@murje

glej, tvoje pisanje je nenehno natolcevanje na račun drugih. Napiši ime in priimek in komentiraj. Zame je že velik dosežek, če se sploh potrudijo napisati kar koli v polomljeni slovenščini. Danes jih ogromno uporablja Google prevajalnik in se rodijo tudi vsebinske napake. Kriviti ali se spominjati Yu je smešno in patetično.

Če si tako siguren, da gre za "očitne žalitve in zlorabe pisave, imena in zastave, so tudi v Evropskem pravu sankcije", potem si dolžan sprožiti uradni postopek.

In nikar ne zavajaj, ker tudi pri nas se ne uporablja italijanščina ali mađžarščina na območjih, kjer je dvojezičnost obvezna! O kaznih pa se malo pozanimaj.

Namenoma sem se identificiral s polnim imenom in priimkom, ker mi gre na živce nenehno anonimno laganje.
murje |  04 .10. 2018 ob  15: 30
GUSTI DI FRONTIERA

Tako, kot so nas poniževali v Jugoslaviji, tako, nas ponižujejo še dandanes, le da mi tega ne vidimo ali nočemo videti. Za takšne očitne žalitve in zlorabe pisave, imena in zastave, so tudi v Evropskem pravu sankcije, ki bi jih če bi pri nas prišlo do takšnih spodrsljajev, s pridom uporabili. Ko bi pri nas uporabili ali nepravilno prevedli iz slovenskega v italijanski jezik, bi se dvignila celotna italijanska skupnost. Pri nas pa gre vse nekako mimo in sprejmemo vsa opravičila. Le poskusite pripraviti nek kulturni dogodek ali odpreti ošterijo, ne da bi imeli dvojezičnih napisov, boste videli, kakšne so kazni!
Koprske križarke |  04 .10. 2018 ob  15: 15
Na križarkah , ki prihajajo v Koper so tako petični gostje, da ne vedo da je pri nas že več kot 10 let Euro. Sprašujejo v kakšni valuti se plačuje. Res zelo visoko razgledani ljudje.
Kompliment |  04 .10. 2018 ob  15: 15
Saj če so nas označili za Slovake je to le kompliment, saj je Slovaška veliko bolj uspešna in perspektvna država od našega balkanskega konglomerata.
Kaj zastavo |  04 .10. 2018 ob  14: 22
Zamenjat državo. Oni nam slovaško zastavo mi njim še stara italijanska imena ulic in trgov.
Bratje slavni |  04 .10. 2018 ob  14: 15
Saj Slovaki tudi zase pravijo da so Slovenci.
itak |  04 .10. 2018 ob  13: 16
bi jo lahko menjali,saj imamo vsi iz bivše juge iste barve samo eno so obrnjene,hrčki so si dali šahovnico in jih vsi poznajo! mi pa smo slovaki srbi in ne vem še kaj.
Flags |  04 .10. 2018 ob  12: 44
Predlagam , da se Slovaki naučijo slovensko ali obratno in da imamo skupno zastavo.

Justino |  04 .10. 2018 ob  12: 40
ah če se folk še ni sprijaznu da smo neprepoznavni je to žalostno ! Predlagam menjavo zastave !