Predsednik uprave Luke Koper Dimitrij Zadel in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič sta obiskala eno največjih kitajskih pristanišč Ningbo-Zhoushan. Z vodstvom pristanišča in lokalnimi oblastmi so se pogovarjali o možnostih za tesnejše sodelovanje na področju pomorske logistike in povezovanje obeh pristanišč.
LUŠKO-MINISTRSKA ODPRAVA NA KITAJSKO: Koprsko pristanišče bi tesneje povezali z luko Ningbo
Koper
Kot so danes sporočili z ministrstva, Slovenija želi, da se prometne poti v okviru Svilne ceste povežejo s prometnimi koridorji, ki prečkajo Slovenijo. Predvsem s sredozemskim koridorjem, ki poteka od Ukrajine do Španije, in alpsko-zahodnobalkanskim koridorjem med Avstrijo in Turčijo.
"Pri tem želimo izkoristiti geostrateško lego pristanišča v Kopru," je ob obisku poudaril minister, ki opravlja tekoče posle. Če pride ladja iz Kitajske v koprsko pristanišče namesto v eno izmed severnoevropskih pristanišč, se s tem njena pot skrajša tudi do sedem dni, je ponazoril.
Luka Koper
Slovenija je v zadnjih treh letih povečala blagovno menjavo s Kitajsko za 35 odstotkov. Bistveno se je okrepilo sodelovanje na področju infrastrukture, predvsem na področju letalstva. Državi sta v začetku februarja podpisali memorandum o soglasju o sodelovanju na področju prometa in infrastrukture.
Slovenija in Kitajska intenzivno sodelujeta v okviru pobude srednje in vzhodnoevropskih držav ter Kitajske na področju logistike ter v okviru Svilne ceste. Na to temo sta lani podpisali memorandum o sodelovanju v okviru pobude En pas, ena cesta, so spomnili na ministrstvu.
Pristanišče Ningbo-Zhoushan
Azija je ogromen trg, ki ima velik potencial za sodelovanje na različnih področjih. Za vzpostavitev redne letalske povezave med Slovenijo in Kitajsko sta podpisali sporazum o zračnem prometu, z memorandumom o soglasju leta 2016 pa sta določili ključne operativne zahteve, da bi letalski prevozniki lahko čim prej začeli opravljati redni letalski promet med državama.
Nesposobne kadrovske službe in pohlepni direktorčki vse dovoljujejo. Privat agencije za zaposlovanje vsilijo družbi le svoj interes. Državo obremenijo, saj kmalu pride cela družina in že imajo pravico do raznih socialnih dodatkov. Delovna dovoljenja brez meja. Inšpekcija pa počiva
Sram te bodi!