LUŠKO-MINISTRSKA ODPRAVA NA KITAJSKO: Koprsko pristanišče bi tesneje povezali z luko Ningbo

Koper

Predsednik uprave Luke Koper Dimitrij Zadel in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič sta obiskala eno največjih kitajskih pristanišč Ningbo-Zhoushan. Z vodstvom pristanišča in lokalnimi oblastmi so se pogovarjali o možnostih za tesnejše sodelovanje na področju pomorske logistike in povezovanje obeh pristanišč.

Kot so danes sporočili z ministrstva, Slovenija želi, da se prometne poti v okviru Svilne ceste povežejo s prometnimi koridorji, ki prečkajo Slovenijo. Predvsem s sredozemskim koridorjem, ki poteka od Ukrajine do Španije, in alpsko-zahodnobalkanskim koridorjem med Avstrijo in Turčijo.

"Pri tem želimo izkoristiti geostrateško lego pristanišča v Kopru," je ob obisku poudaril minister, ki opravlja tekoče posle. Če pride ladja iz Kitajske v koprsko pristanišče namesto v eno izmed severnoevropskih pristanišč, se s tem njena pot skrajša tudi do sedem dni, je ponazoril.

Luka Koper

Slovenija je v zadnjih treh letih povečala blagovno menjavo s Kitajsko za 35 odstotkov. Bistveno se je okrepilo sodelovanje na področju infrastrukture, predvsem na področju letalstva. Državi sta v začetku februarja podpisali memorandum o soglasju o sodelovanju na področju prometa in infrastrukture.

Slovenija in Kitajska intenzivno sodelujeta v okviru pobude srednje in vzhodnoevropskih držav ter Kitajske na področju logistike ter v okviru Svilne ceste. Na to temo sta lani podpisali memorandum o sodelovanju v okviru pobude En pas, ena cesta, so spomnili na ministrstvu.

Pristanišče Ningbo-Zhoushan

Azija je ogromen trg, ki ima velik potencial za sodelovanje na različnih področjih. Za vzpostavitev redne letalske povezave med Slovenijo in Kitajsko sta podpisali sporazum o zračnem prometu, z memorandumom o soglasju leta 2016 pa sta določili ključne operativne zahteve, da bi letalski prevozniki lahko čim prej začeli opravljati redni letalski promet med državama.

Deli novico:

@Šmitro |  13 .04. 2018 ob  17: 58
Ciao, Djordjo Šmitran, stari SDS-ovec ... si vesel, ki so ti Janša, gojilec manga Časar in carinik Babič l. 2006 zrihtali dober biznis z izkoriščanjem IPS-ov. Ni čudno, da vse meriš s pomočjo "storilnosti" IPS-ovca ... Raje kot da sem tak sužnjelastnik kot ti, se grem ustrelit.

Sram te bodi!
oj |  13 .04. 2018 ob  11: 33
glede zaposlovanja je moje mnenje,da bi morali met prednost občani Ankarana in Kopra,(sedaj je večina iz Brkin) pol pa ostali.Pa obvezno mora kandidat znat slovenščino (ker vLluki tuji jeziki spodrivajo slovenščino)
@Buco |  13 .04. 2018 ob  08: 53
Ker?
Xy |  13 .04. 2018 ob  08: 26
Re: Tejner

Nesposobne kadrovske službe in pohlepni direktorčki vse dovoljujejo. Privat agencije za zaposlovanje vsilijo družbi le svoj interes. Državo obremenijo, saj kmalu pride cela družina in že imajo pravico do raznih socialnih dodatkov. Delovna dovoljenja brez meja. Inšpekcija pa počiva
Tejner |  13 .04. 2018 ob  07: 57
Zaceli so zaposlovat ljudi iz bosne ki nimajo opravljen izpit o slovenskem jeziku o drzavljanstvu pa da niti ne govorim.vecina takih ki ima brado,in zene zavite........sramota za drzavo
Šmitro |  12 .04. 2018 ob  23: 47
Oba skupaj nista za enega slabega IPSa
Hm |  12 .04. 2018 ob  23: 01
Nič ne bo iz tega, ne bodo jima verjeli. Prvi je komaj tri mesece direktor, drugi minister v odstopu
Digitron |  12 .04. 2018 ob  22: 29
Bolje za vse bi bilo, da se bi predstavili kot turisti na poti po svileni cesti. Ministra sprejmejo lokalne oblasti. Zapravljanje davkoplačevalskega denarja za pocen reklamo
Dovoljenje |  12 .04. 2018 ob  21: 58
Ste vprašali Jovičića, Slosarja in Vilija, če lahko? Da ne bomo spet imeli 5 referendumov.
Buco |  12 .04. 2018 ob  18: 59
-1
Nic dobrega za Koper
Dr itto |  12 .04. 2018 ob  18: 49
Kaj bodo iz ningba tudi prevzeli vso avtomatizacijo? Tam cel kontenjerski terminal furajo roboti.
Lukec |  12 .04. 2018 ob  18: 20
Bo treba uvest davek na pretovor ampak ta davek ostane koprčanom in ankarančanom.
1