Do konca decembra je za oskrbovanje ladij z gorivom v tržaškem pristanišču skrbela družba Depositi Costieri Trieste spa, ki je končala v stečaju. Ladje se bodo morale v prihodnjih dneh obračati na druga pristanišča.
MAFIJA V TRŽAŠKEM PRISTANIŠČU? Ostali brez goriva za ladje
Trst
Tržačani vidijo rešitev v imenovanju komisarja, ki bi zagotavljal polnjenje ladij, saj gre za službo javnega interesa, ki jo je potrebno zagotoviti, poroča Primorski dnevnik. Kako je sploh lahko prišlo do takšne situacije, se danes sprašujejo italijanski mediji.
Rešitev bodo najverjetneje našli prihodnji teden na storitveni konferenci, ki se je bodo udeležile pristaniške oblasti, prefektura, predstavniki luške kapitanije in finančna straža. Večina ladij, ki priplujejo v tržaško pristanišče, namreč potrebuje gorivo. Kot kaže, ima zgodba zanimivo ozadje.
Dolgovi in plačilna nesposobnost
Že konec decembra so se italijanski mediji spraševali, ali se ne poskuša v tržaško luko vtihotapiti mafijska združba oziroma je do tega že prišlo? Bojazen je tržaško prefekturo vodila k izdaji prepovedi Depositi Costieri Triste SpA, tožilstvo pa je od sodišča zahtevalo njen stečaj. Finančni administraciji naj bi dolgovali preko 40 milijonov evrov, plačilno nesposobni pa so od oktobra 2016.
Kot kaže, je družbo vzela pod drobnogled finančna straža. Od začetka junija letos je bila družba Depositi Cositeri v lasti družbe Giuliana Bunkeraggi Srl, ki jo je vodil Tržačan Franco Napp. Celoten lastniški delež v vrednosti 4,5 milijona evrov so prodali družbi LIFE Srl, katere družbeniki prihajajo večinoma iz Kampanije, piše Primorski dnevnik. Med njimi naj bi bila sumljiva imena.
V tržaški luki se strinjajo, da morajo preurediti notranjo organizacijo na področju nadzora in varnostnih služb, da preprečijo infiltracijo družb, ki bi želele luko ekonomsko izkoriščati. Decembra je pristaniška oblast začela postopek za odvzem koncesije Depositi Costieri.
Mi bomo ostali brez Luke Koper a ne goriva!!!"!"!!