MAFIJA V TRŽAŠKEM PRISTANIŠČU? Ostali brez goriva za ladje

Trst

Do konca decembra je za oskrbovanje ladij z gorivom v tržaškem pristanišču skrbela družba Depositi Costieri Trieste spa, ki je končala v stečaju. Ladje se bodo morale v prihodnjih dneh obračati na druga pristanišča.

Tržačani vidijo rešitev v imenovanju komisarja, ki bi zagotavljal polnjenje ladij, saj gre za službo javnega interesa, ki jo je potrebno zagotoviti, poroča Primorski dnevnik. Kako je sploh lahko prišlo do takšne situacije, se danes sprašujejo italijanski mediji.

Rešitev bodo najverjetneje našli prihodnji teden na storitveni konferenci, ki se je bodo udeležile pristaniške oblasti, prefektura, predstavniki luške kapitanije in finančna straža. Večina ladij, ki priplujejo v tržaško pristanišče, namreč potrebuje gorivo. Kot kaže, ima zgodba zanimivo ozadje.

Dolgovi in plačilna nesposobnost

Že konec decembra so se italijanski mediji spraševali, ali se ne poskuša v tržaško luko vtihotapiti mafijska združba oziroma je do tega že prišlo? Bojazen je tržaško prefekturo vodila k izdaji prepovedi Depositi Costieri Triste SpA, tožilstvo pa je od sodišča zahtevalo njen stečaj. Finančni administraciji naj bi dolgovali preko 40 milijonov evrov, plačilno nesposobni pa so od oktobra 2016.

Kot kaže, je družbo vzela pod drobnogled finančna straža. Od začetka junija letos je bila družba Depositi Cositeri v lasti družbe Giuliana Bunkeraggi Srl, ki jo je vodil Tržačan Franco Napp. Celoten lastniški delež v vrednosti 4,5 milijona evrov so prodali družbi LIFE Srl, katere družbeniki prihajajo večinoma iz Kampanije, piše Primorski dnevnik. Med njimi naj bi bila sumljiva imena.

V tržaški luki se strinjajo, da morajo preurediti notranjo organizacijo na področju nadzora in varnostnih služb, da preprečijo infiltracijo družb, ki bi želele luko ekonomsko izkoriščati. Decembra je pristaniška oblast začela postopek za odvzem koncesije Depositi Costieri.

Deli novico:

RESNICA |  03 .01. 2018 ob  23: 26
NE SE BAT, IMATE LIDIJO GLAVINA.
@Ma va |  03 .01. 2018 ob  21: 23
Enake spomine imam jaz na dva tipa iz "Pacorinija", ko je ta imel v LK skladišče. Ko me danes videta se raje obrneta proč. Brezsramni lopovi luški, koliko škode so naredili agentom in špediterjem. Slovenska javnost sploh ni seznanjena s tem, kdo v Luko Koper pripelje tovore, gdo si jemlje zasluge in kakšen odnos ima LK za svoje naročnike. Na žalost razen PR za eno ali drugo stran se v medijih ne prebere ravno veliko o pravih težavah.
intervju |  03 .01. 2018 ob  17: 07
slovenije tudi ni več. zdej je slovenistan. intimna opcija Murgleoneja.
Ma va |  03 .01. 2018 ob  15: 14
V koprskem pristanišču pa sami poštenjaki... Spomnim se, ko je desetine kontejnerjev stalo pred skladiščem, dokler nisi nesel malo "love" ta pravim. Najbolj hecno, da so vsi ti ta pravi danes na vseh protestih za "Luka je naša"... Da vidimo, če bo nova oblast v upravi malo počistila te pijavke na terminalih, vodje izmen, disponentov in da ne govorimo vodij terminalov.
Bog |  03 .01. 2018 ob  14: 35
Za razliko, da je pri nas mafija cela politika in se samo določen del politikov kot v ITA.
Burja |  03 .01. 2018 ob  13: 44
Verjemite, isto pride k nam. Tudi pri nas je že mafija. To kar delajo ni normalno.
atila |  03 .01. 2018 ob  11: 51
To so male ribe!!!!!!!!!!!
Mi bomo ostali brez Luke Koper a ne goriva!!!"!"!!
pinko.palinko |  03 .01. 2018 ob  09: 50
Kaj je tanker Capodistria tudi last te mafijske združbe?
Piciotto |  03 .01. 2018 ob  09: 09
Pri nas se kaj takega ne more zgoditi.
Mafija v Luko Koper nima vstopa !
Liuka ima vrhunski nadzorni svet.