Na Youtubu najbolj gledane katastrofe in izgredi

Odklop

Raziskava, ki jo je med januarjem 2011 in marcem 2012 izvedlo ameriško raziskovalno središče Pew, je pokazala, da postaja Youtube čedalje bolj pomembno zbirališče video novic. Med najbolj gledanimi dogodki v tem obdobju so bili potres in cunami na Japonskem, volitve v Rusiji in nemiri na Bližnjem vzhodu.

Izsledki raziskave so pokazali, da je gledalcev televizijskih poročil sicer še vedno več kot tistih, ki novice spremljajo prek Youtuba, a slednji postaja čedalje bolj pomemben vir novic.

Po poročanju hrvaške tiskovne agencije Hina so bile v petih od skupno 15 mesecev novice daleč najbolj oblegana tema na Youtubu, celo bolj kot zabava. To je medij, kjer se profesionalno novinarstvo prepleta z vsebinami, ki jih prispevajo uporabniki.

"To je podlaga za novo obliko video novinarstva," pravi Amy Mitchell, namestnica direktorja raziskovalne organizacije Projekt za odličnost v novinarstvu ("Project for Excellence in Journalism"). "Odnos med ponudnikom novic in uporabnikom je bolj dinamičen."

Več kot tretjino najbolj gledanih video vsebin so objavili uporabniki Youtuba. Ponudniki novic so jih objavili več kot polovico, a ti posnetki so vsebovali tudi posnetke uporabnikov.

Cunami in potres, ki sta prizadela Japonsko, sta bila najbolj gledana novinarska dogodka v času raziskave od januarja 2011 do marca 2012.

Tovrstni pretresljivi dogodki so bili pogosto med najbolj gledanimi vsebinami. Visoko gledanost so imele tudi volitve v Rusiji, nemiri na Bližnjem vzhodu, zrušenje odra v ameriški zvezni državi Indiana in nesreča italijanske križarke.

Deli novico: