PROJEKT IZVLEČNI TIR: Sanacija 'ozkega grla na območju Bivja' pri koncu

Koper

Izvedba del na projektu t.i. izvlečnega tira bo zaključena v tem mesecu, v juniju bodo opravili interne tehnične preglede izvedenih del, upravni organ pa bo opravil še tehnični pregled, so za STA pojasnili na direkciji za infrastrukturo. Vzporedno s tem projektom se zaključuje tudi izvedba prevozne elektro napajalne postaje Hrastovlje.

V drugi fazi projekta sanacije ozkega grla na območju Bivja na železniški progi Divača-Koper, kot na direkciji uradno imenujejo projekt izvlečnega tira, ki predstavlja nadgradnjo obstoječega tira, so izvedli sanacijo mostu čez reko Rižano, zaradi dotrajanih temeljev stebrov pa so postavili tudi nove stebre vozne mreže.

Na območju od podvoza P1 do konca mostu čez Rižano so postavili še protihrupno ograjo ter v dolžini 1,4 kilometra izvedli nadgradnjo celotnega obstoječega železniškega tira. Prav tako so obnovili zunanje dele prepustov, uredili okolico celotnega območja od odvodnjevalnih kanalov do lokalnih cest ter prestavili steber daljnovoda v območju elektro napajalne postaje Dekani.

Kot zagotavljajo na direkciji, pri tem stroški izvedbe projekta niso presegli predvidene investicijske ocene sanacije.

V okviru prve faze projekta izvlečnega tira so že lani zgradili 1,2 kilometra novega tira. Še pred gradnjo drugega tira med Divačo in Koprom naj bi izvlečni tir omogočil fleksibilnejšo vodenje prometa vlakov in s tem večje zmogljivosti obstoječe železniške proge.

V sklopu del tudi ureditev lokalnih cest in podvozov

V okviru prve faze so med drugim zgradili nov most čez Rižano, uredili okoliško strugo ter zgradili nov podvoz na kolesarski poti Parenzana, pri tem pa obnovili dostopno cesto in uredili črpališče za podvoz. Dela so zajela tudi nov podhod na lokalni cesti, prestavitev obstoječega vodovoda ter krajinsko ureditev okolice.

Prav tako so prestavili daljnovod ter izvedli melioracijo na območju izgradnje novega tira. Za slednjega so postavili tudi nasip in postavili pet prepustov, nove tirne naprave pa ustrezno nadgradili s signalno varnostnimi napravami in telekomunikacijami.

Deli novico:

xy |  17 .05. 2018 ob  14: 19
BRAVO!!!
flopka |  17 .05. 2018 ob  11: 16
Tako bi morali delati že pred 30 leti, pa bi bilo vse urejeno brez politike in politikanstva.
satir |  17 .05. 2018 ob  10: 37
no kar lepo naprej...počasi bodo prišli do divače, razširit še en tir, razen na ozkih grlih, potiho, da ne bi skoraj nihče vedel in kar naenkrat hop dva tira !!
Pa protihrupne ograje in hkrati protipožarne.... pa za vsak slučaj na rep od vlaka cisterno ali dve in ko se spušča mimo črnega kala, lepo šrpica za seboj , in redno namaka okolico, potem se nima kaj vnet
Prljava posla |  17 .05. 2018 ob  10: 31
Vsako leto zamude pomeni za slovensko gospodarstvo 200 milijonov eurov škode.

Vili in SDS, kdaj boste plačali??
@Lucky | danes ob 09:00 |  17 .05. 2018 ob  10: 31
Kdo pa pravi da ga ni?
Malo prelistaj uradni list za nazaj....morda pa najdes.
Prljava posla |  17 .05. 2018 ob  10: 30
-1
Vsako leto zamude pomeni za slovensko gospodarstvo 200 milijonov eurov škode.

Vili in SDS, kdaj boste plačali??
ja |  17 .05. 2018 ob  09: 17
Čim prej treba rešiti ta problem...Nič čakat...
Lucky |  17 .05. 2018 ob  09: 00
Ma čaki?! Kaj za to ni bilo potrebno zakona????