PRVIČ V ZGODOVINI: Neposredna letalska povezava med Avstralijo in Evropo

Svet

Med Avstralijo in Evropo je od sedaj na voljo prva redna neposredna letalska povezava. Boeing 787-9 (dreamliner) avstralske letalske družbe Quantas je v nedeljo pristal na londonskem letališču Heathrow.

Za 14.498 kilometrov dolgo pot med avstralskim Perthom na zahodni avstralski obali in britanskim Londonom je Quantasovo letalo potrebovalo več kot 17 ur, poroča britanski BBC. Na krovu letala je bilo več kot 200 potnikov in 16 članov posadke.

Letalo so posebej prilagodili za omenjeni polet, saj so zmogljivost letala zmanjšali na 236 sedežev, da bi tako potniki imeli več prostora za noge. Običajno je na dreamlinerjih prostora za 300 potnikov.

Gre za trenutno tretji najdaljši komercialni polet na svetu. Za najdaljšo neposredno letalsko povezavi velja 15.410 kilometrov dolga proga indijske letalske družbe Air India med New Delhijem in San Franciscom, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Quantas do leta 2022 načrtuje tudi neposredne letalske povezave med Sydneyjem in Londonom. Direktor Quantasa Alan Joyce je proizvajalca letal Boeign in Airbus že pozval, naj zgradita letala, ki bodo omogočala neposredne povezave iz Sydneya v London in New York.

Kot je še dejal Joyce na slovesnosti pred vzletom letala, je v preteklosti letalska povezava med Avstralijo in Veliko Britanijo, ki je bila znana kot kengurujeva pot, trajala štiri dni in je vključevala sedem postankov.

Deli novico:

curlo |  26 .03. 2018 ob  09: 27
Hja, za tiste z dolgimi spodnjimi okončinami , polet ,ki traja 17 ur prav gotovo ni mačji kašelj, govorim o navadnih smrtnikih v komercialnem delu letala, ki jih je največ. Že sam ( v višino merim 1,85m ) imam probleme, ko grem iz Evrope v Lat Ameriko , ko se leti 8, 10 ali 12 ur, odvisno kam grem. Po toliko urah stiskanja na ozkih sedežih, sem povsem izčrpan in dobesedno "zagibsan", tudi, če telovadim, hodim po ozkih hodnikih letala in se tako ali drugače skušam vsaj malo raztegovati. Za daljše polete je res treba poskrbeti za reveže na teh mestih tudi tako , da je prostor med vrstami vsaj malo večji, to je osnovno kar morajo letalske družbe na takih relacijah narediti. Nekatere pa delajo prav obratno in prostore med sedeži ožajo, samo da lahko peljejo več potnikov- sardin....
iztok |  26 .03. 2018 ob  07: 45
na tej sliki ni dreamliner temveč 380airbus