Resničnostni šovi zanimajo slabo petino slovenskih spletnih uporabnikov

Slovenija

Resničnosti šovi zanimajo le slabo petino slovenskih uporabnikov spleta, kažejo podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Skoraj enkrat več oz. okoli 40 odstotkov uporabnikov takšne vsebine sploh ne zanimajo.

Zadnji dostopni podatki raziskave MOSS kažejo, da 14,2 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo resničnostni šovi, 5,6 odstotka jih to področje zelo zanima, 18,9 odstotka pa resničnostni šovi niti zanimajo niti ne zanimajo.

Slabo petino oz. 19,3 odstotka takšni šovi ne zanimajo, 37,9 odstotka spletnih uporabnikov pa je izjavilo, da jih resničnostni šovi sploh ne zanimajo.

Šovi najbolj zanimajo tiste, stare med 15 in 24 let

Največ spletnih uporabnikov, ki jih resničnostni šovi zanimajo ali zelo zanimajo, je iz starostne skupine od 15 do 24 let. Med uporabniki, ki jih resničnostni šovi zanimajo ali zelo zanimajo, je največ spletnih uporabnikov s končano triletno poklicno šolo, sledijo jim uporabniki s štiriletno srednjo šolo, še šolajoči se uporabniki ter uporabniki s končano osnovno šolo ali manj. Resničnostni šovi najmanj zanimajo spletne uporabnike s končano višjo, visoko šolo, univerzo ali več.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Deli novico: