Sekcija tekstilcev pri Obrtno podjetniški zbornici Slovenije je pripravila novo kolektivno blagovno znamko, ki bo označevala tekstilno blago, v celoti izdelano v Sloveniji. Osnovni namen znamke je, da bi potrošniki razlikovali tekstilne izdelke slovenskih obrtnikov od izdelkov z Bližnjega vzhoda in Kitajske, so sporočili iz zbornice.
Slovenski tekstilni izdelki dobili svojo kolektivno blagovno znamko
Slovenija
Z novo blagovno znamko Izdelek slovenske obrti želijo slovenski tekstilci dolgoročno graditi na prepoznavnosti slovenskih tekstilnih izdelkov in informirati potrošnike o prednostih nakupa slovenskega tekstila, so v zbornici zapisali v sporočilu za javnost.
"Vdor kitajskih izdelkov je bil velik, začeli smo izgubljati delo. Število gospodarskih subjektov v tej panogi se zmanjšuje iz leta v leto, ker smo nekonkurenčni na trgu. Cenovno ugodno blago iz Kitajske namreč naše, slovensko blago, izpodriva," je v sporočilu za javnost zapisal predsednik sekcije tekstilcev Marjan Cerjanec in izrazil upanje, da jim bo nova blagovna znamka pomagala pri prepoznavnosti.
Sekcija tekstilcev je pobudo za kolektivno znamko dala že pred leti. Člani zbornice v tekstilni dejavnosti namreč zadnja leta opažajo velik upad obsega dela, kar vodi k zmanjševanju števila zaposlenih in zapiranju poslovnih subjektov.
Vsak poslovni subjekt, ki bo dobil pravico do uporabe kolektivne znamke Izdelek slovenske obrti, bo temu primerno označil svoje izdelke, in sicer z obešankami ali z nalepkami, ki bodo naprodaj na zbornici, ki je nosilec in lastnik blagovne znamke.