TOMOS ŠE NAPREJ IŠČE PARTNERJA: Se bo selil iz Kopra?

Koper

Pošta Slovenije je ustavila skrbni pregled poslovanja Tomosa in odstopila od nadaljnjih dejanj, povezanih s kapitalskim vstopom v koprsko družbo, je včeraj na novinarski konferenci povedal direktor in lastnik Tomosa Iztok Pikl. Podjetje po njegovih besedah potrebuje le obratna sredstva, še naprej pa išče strateškega partnerja.

Pikl je najprej navedel, da je leta 2015 prevzel podjetje, ki ni bilo v najboljši kondiciji, saj je bilo v likvidaciji, sam pa da je v Tomos vložil veliko dodatnih sredstev in tudi osebnih poroštev.

Prvi mož Tomosa je sicer priznal, da jim je Finančna uprava RS (Furs) začasno blokirala račun, a so zdaj poplačali vse terjatve do nje. Dolg do Hidrie, od katere so prevzeli Tomos in od katere imajo najete prostore, znaša skupno okoli 50.000 evrov, odprte pa so tudi še nekatere terjatve do kupcev in dobaviteljev, a se skušajo z njimi dogovoriti, da zadeve prestavijo do sanacije podjetja.

Glede prepovedi razpolaganja z blagovno znamko Tomos kot posledice nespoštovanja pogodbe s Hidrio je Pikl poudaril, da so poravnali vse s tem povezane tekoče obveznosti, do dokončnega prenosa blagovne znamke pa morajo še poravnati določene obveznosti, katerih plačilo bo zapadlo v tem oz. prihodnjem letu. "Če mi tega dovoljenja nimamo, jutri jaz firmo zaprem," je še zatrdil.

Ko bodo poravnali vse obveznosti, ki izhajajo iz uporabe imena Tomos, bodo lahko izpraznili sedanje prostore. Kot je pojasnil Pikl, bi namreč potrebovali primernejše prostore, v katerih bi lahko uredili tudi lasten servis in trgovino. Tako bi se utegnili seliti izven Kopra, bo pa Tomos ostal v Sloveniji, je zatrdil.

Tri izredne odpovedi delovnega razmerja

Glede plačevanja prispevkov je priznal, da so v preteklosti zaostajali s plačili, a danes imajo plačane vse. Zanikal pa je informacije, da bi proizvodnja v Tomosu zdaj ali v preteklosti kadarkoli zastala. Prav tako ni množičnega odhajanja zaposlenih - po njegovih podatkih so od okoli 20 zaposlenih imeli le tri izredne odpovedi.

Potrdil je, da je Pošta Slovenije ustavila skrbni pregled poslovanja in odstopila od nadaljnjih dejanj, povezanih s kapitalskim vstopom v Tomos. Kljub temu še vedno upa, da si bodo v Pošti Slovenije premislili, in da bo Tomos dobil strateškega partnerja. V nasprotnem primeru bo po njegovih besedah treba najti skupno rešitev z bankami, verjetno v smeri novih kreditov.

Na vprašanje, ali bodo uspeli pravočasno izplačati septembrske plače, je Pikl odgovoril, da bo to odvisno od poteka pogovorov s partnerji in bankami. Pri SID banki je Tomos sicer dobil za 550.000 evrov posojila z ročnostjo 12 let s šestimi leti moratorija.

Kljub vsem pa je Pikl, vsaj v pogovoru z mediji, še vedno optimist. Tako so po njegovih besedah s svojimi motocikli prisotni na trgih v Ameriki, Maroku, Aziji, skandinavskih državah in Beneluksu, v načrtu pa imajo tudi razvoj električnih dvokoles.

Če so še leta 2015 izdelali okoli 2000 motociklov, je letošnji načrt le okoli 1200 kosov. Po drugi strani so kupci potrojili naročila, zalog pa imajo za več kot milijon evrov. "Je pa res, da nimamo dovolj obratnih sredstev, da bi lahko to zadevo speljali, zato danes iščemo strateškega partnerja," je dejal. Kot je priznal direktor, trenutno poslujejo pod "točko rentabilnosti", saj bi morali za rentabilnost proizvodnje izdelati med 240 in 280 motociklov na mesec.

Deli novico:

če če če  |  18 .10. 2018 ob  12: 17
če bi imel sredstva bi ga jaz odkupil pa magari naredim muzej ali spomenik vsem ki so bili zaposleni v tem podjetju ker so si to zaslužili naj živi TOMOS
TOMOS |  18 .10. 2018 ob  12: 13
Naj živi in preživi skandinavci so kupovali izven krmne motorje, cela yuga je kupovala avtomatike in apn 4 na vsako jahto v evropi je potebno spravit en avtomatik dajte se malo potrudi idej je noro veliko sodelovat z domačimi proizvajlci že samo ime je en velik BREND to je naš slovenski produkt potrudimo se za njega
še nekaj  |  18 .10. 2018 ob  12: 08
glede na to da ima Gospod Akrapović veliko izkušenj z motoroznanstva mogoče nebi bilo slabo prosit za pomoč tudi finančno ,res bi bila škoda to podjetje zapreti veliko nas je odraščalo z temi mopedi ,kdor more naj pomaga temu podjetju ker si to zasluži zavoljo starih časov.
ideja  |  18 .10. 2018 ob  12: 03
tomos naj podari evropskim poslancem avtomatika kot njihovo uradno vozilo zraven pa naj zaprosi za nepovratna sredstva in naj se obrne na podjetje akrapović pri izdelavi učinkivitega izpuha in bo pridobil na ugledu potem pa naj svoje mopede ponudi tovarni krer izdelujejo kamperje tukaj bi lahko vklljučili tudi podjetje pipistrel pri izdelavi aerodinamičnega prednjega spojlerja jaz mislim da je že ideja sama fantastična prosit za pomoč uveljavljene strokovnjake
Tomos |  18 .10. 2018 ob  08: 47
Vedno smo govorili da je TOMOS Tovarna Odpadnega Materiala Oziroma Smeti. Kakšni lastniki taka firma
pimplc |  18 .10. 2018 ob  01: 57
najboljsi motorji na svetu v vseh pogledih....
@@Viktor |  17 .10. 2018 ob  20: 23
Viktor
Kar Boris reče to v glavnem tudi naredi.
In kar je rekel včeraj je to omenil zaradi določenega razloga in seveda cilja.
DA TOMOS OSTANE V KOPRU kjer mu tudi je mesto

graziano |  17 .10. 2018 ob  20: 20
Mogoče pa se vidi luč na koncu tunela,ampak seveda brez Pikla in seveda ob pomoči lokalne skupnosti beri..Hidria,PGZ,ter seveda občina Koper...
Viktor |  17 .10. 2018 ob  13: 50
legenda!!!!
ampak vcerja je res rekel tata da bo zagnal proizvodnjo ;)
NPU |  17 .10. 2018 ob  13: 22
Ta tajkun je 16 mil. € dobil od bank in uničil 2 firmi z elektro kabli v BiH zdaj nadaljuje v Sloveniji z Tomosom do kdaj še ta kriminal ?
Viktor |  17 .10. 2018 ob  13: 01
Bo tata Boris Popovič zrihtal Tomos :)))))
poveri mi z mafijo ki nam vlada prej Dino Klobas zdaj Iztok Pikl a v ozadju piar bugarin Konstantin ki si menjava identitete ... kje so organi pregona ?
Viktor |  17 .10. 2018 ob  12: 57
Bo tata Boris zrihtal Tomos :)))))
poveri mi z mafijo ki nam vlada prej Dino Klobas zdaj Iztok Pikl a v ozadju piar bugarin Konstantin ki si menjava identitete ... kje so organi pregona ?
1