Trojka dobila nahrbtnik in 1.800 evrov višjo ceno

Avtomoto

BMW serije3 touring. Nova karavanska trojka je zrasla v vse smeri, dobila do četrtino bolj ekonomične motorje in več napredne tehnike. Za zdaj je na voljo z enim od treh agregatov, od katerih sta dva podprta z biturbo tehnologijo. Cene se pričnejo pri 38.200 evrih.

BMW serije 3 je za bavarsko znamko najpomembnejši model v floti in enako velja tudi za karavansko različico tega modela. Skupaj na matičnem trgu namreč predstavljata kar 43 odstotkov prodaje, z novo generacijo pa si želijo pri BMW-ju še zvišati dejansko številko prodanih modelov. Serija 3 touring je skladno s trendi malenkost zrasla v vse smeri in sicer meter v dolžino sedaj pokaže 6.624 mm (+97), medosje pa je prav tako pridobilo in sedaj meri 2.810 mm (+50). To za seboj potegne nekoliko bolj prostorno potniško kabino, kjer je sedaj več prostora predvsem za noge in glave potnikov v drugi vrsti, osnovni prtljažnik pa je narasel na 495 litrov, kar pomeni 35-litrski presežek v primerjavi s predhodnikom. Prtljažnik lahko uporabnik s pomočjo serijske deljive klopi (po razmerju 40/20/40) poljubno povečuje vse do prostornine 1.500 litrov. Del serijske opreme pa je ne glede na opremsko ali motorno različico avtomatsko odpiranje prtljažnika (tudi zapiranje) z ločenim odpiranjem steklenega dela.

Trije osnovni ter številni dodatni paketi opreme

Tako kot limuzinska trojka, je tudi touring dobil tri osnovne pakete opreme, ki do večje potankosti zasledujejo želje kupcev in s tem poslanstvo vozila: pri paketu sport je v ospredju dinamičnost vozila, kar se pozna tako pri zunanji podobi kot opremi notranjosti, kjer je slednja v temnejših tonih s kontrastnimi rdečimi vstavki in športnimi sedeži in grafiko merilnikov. Drugi paket sliši na ime modern line in ima v 3D obliko lesnih vstavkov in bolj svetlo notranjost, luxury line pa pomeni višek ponudbe in zato najboljše izbrane materiale, ki poudarjajo premium občutke vozila. Poleg teh so kupcem že od vsega začetka na voljo tudi M športni paket (na voljo v kombinaciji z vsemi motornimi različicami), za katerega je potrebno odšteti od 3.391 evrov dalje, kakor tudi raznolik nabor drugih posebnih paketov opreme, med katerimi velja omeniti advantage, drive comfort, sight in advanced parking pakete.

Za zdaj trije motorji, kasneje še veliko več

Paleto motorjev za zdaj sestavljajo trije agregati, vsi pa so serijsko opremljeni s sistemom start&stop. Osnovno različico za zdaj tako predstavlja model 320d, kjer gre za 2,0-litrski dizelski štirivlajnik, ki zmore 135 kilovatov in v ozračje na kilometer poti izpusti 124 gramov CO2. Višje sta na voljo še dva biturbo stroja, kjer bencinski velikosti 2,0-litra razvije moč 180 kilovatov, ob le 159 gramih izpusta CO2 na kilometer. Višek ponudbe pa za zdaj pomeni trilitrski dizelski šestvaljnik, ki prav tako s pomočjo dveh turbin razvije moč 190 kilovatov in v ozračje izpusti samo 135 gramov CO2. Pri tej motorni različici je serijska tudi že osemstopenjska avtomatika, pri ostalih dveh je treba zanjo doplačati, sicer pa je menjalnik v osnovi šeststopenjski ročni. Kupcem je na voljo tudi športna prestavna avtomatika z menjalnimi naperki na volanu.

Pri motorjih je potrebno dodati še to, da so vsi motorji v primerjavi s predhodniki močnejši, obenem pa se ponašajo z do 23 odstotkov nižjo porabo (najvišji prihranki so pri različici 330d). Različica 320d pa je na zahtevo kupcev na voljo tudi že z BluePerformance tehnologijo, s pomočjo katere motor že ustreza Euro6 normativom glede čistosti izpuhov, doplačilo zanjo pa znaša 1.111 evrov. To posledično pomeni še nekoliko nižje izpuste in porabo v primerjavi z različico 320d.

Cene od 38.200 evrov dalje

Cene za različico 320d se pričnejo pri 38.200 evrih, za 328i boste odšteli najmanj 40.700, za 330d pa 50.500 evrov. Spomladi bodo ponudbo motorjev okrpeile še različice 316d, 318d in 318i, glede na cene limuzinske ralzičice, pa naj bi se cene za osnovno karansko (316d) pričele pri 33.400 evrih.

Deli novico: