Na dvodnevni 20. Poslovni konferenci Portorož, ki se bo v organizaciji ljubljanske ekonomske fakultete in časnika Finance začela danes, bo osrednja tema Posel jutri: načrtujete pet potez vnaprej? Na njej bodo izpostavili podjetja, ki so uspešno prekrmarila tudi slabe čase.
NA POSLOVNI KONFERENCI V PORTOROŽU O TEM, KAKO OSTATI KONKURENČNI: Načrtujete pet potez vnaprej?
Piran
Tako bo v sedanjih dobrih, a negotovih časih po besedah programskega vodje konference Janeza Prašnikarja z ljubljanske ekonomske fakultete v ospredju razprava o tem, kako podjetja, ki se uspešno prebijejo skozi različna obdobja, ostanejo konkurenčna.
O tem, kakšni so obeti, bo tradicionalno spregovoril višji svetovalec z ekonomskega inštituta ljubljanske pravne fakultete Veljko Bole. Po njegovih ocenah je sicer Slovenija v času, ko se negotovost močno povečuje, bistveno v drugačnem položaju kot pred krizo leta 2008.
Konferenca, ki je v 19 letih gostila več kot 1000 udeležencev in več kot 400 govorcev, bo tudi tokrat postregla s številnimi uglednimi govorci, na njej pa bodo med drugim predstavili rezultate raziskovalnega projekta ekonomske fakultete o priložnostih in izzivih e-poslovanja.
Časnik Finance bo podelil nagrado za izjemne dosežke v gospodarstvu, s podjetniki in akademiki pa bo po napovedih organizatorjev pokramljal tudi predsednik vlade Marjan Šarec.
Generali: Ne prodajamo več izdelka, ampak izkušnjo
Kakšno bo trženje čez pet, deset let?
Trženje doživlja velike spremembe, v prihodnosti bodo nekatere stvari avtomatizirane in tržniki morajo začeti obvladati nove veščine. Podatki bodo glavno gonilo evolucije trženja. Zmagala bodo tista podjetja, ki bodo s podatki o strankah znala spremeniti svojo ponudbo, ceno … Tudi umetna inteligenca je čedalje bolj vključena v trženje in bo še bolj (denimo klepetalni roboti). Konec je z rešitvami v smislu »ena velikost za vse«. Zato bo pri vsebini treba skrbeti za personalizirane izkušnje.
pkp.si/intervju-isabelle-conner-generali-ne-prodajamo-vec-izdelka-ampak-izkusnjo