OGLAŠEVALCI ZBRANI V PORTOROŽU: Mladi krepili znamko Piran - Tartinijevo mesto

Piran

V Portorožu se bo danes začel 25. oglaševalski festival Zlati boben. V treh dneh bodo lahko obiskovalci prisluhnili več kot 40 govorcem, ki bodo med drugim razpravljali o izzivih, ki jih na področju oglaševanja prinaša prihodnost. V petek bodo v okviru festivala podelili tudi nagrade, za katere se potegujejo dela iz 28 držav.

Letos bodo lahko obiskovalci festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, po besedah njegove predsednice Mojce Briščik prisluhnili široki paleti tem, ki spodbujajo razmišljanje, informirajo in navdihujejo.

"Velik del vsebine festivala je namenjen prepoznavanju najboljših praks in izboljšanju poslovnih rezultatov. Navdih za omenjeno pa iščemo pri tistih, ki znajo najbolje zaznati izzive sodobnosti. Zagotovo so najboljši katalizatorji prihodnjih sprememb," je pred začetkom festivala napovedala Briščikova.

Med govorci bodo ustanovitelj britanske agencije Bartle Bogle Hegarty John Hegarty, globalni glavni direktor pri agenciji R/GA iz New Yorka Barry Wacksman, direktor komunikacij pri Nike EMEA na Nizozemskem David Pivk in izvršni direktor Svetovne zveze oglaševalcev iz Belgije Stephan Loerke (na fotografiji zgoraj).

Vrhunec tridnevnega dogajanja bo petkova slavnostna razglasitev zmagovalcev. Na festival so pred začetkom prispela dela iz 28 držav. Največ jih je prijavila Romunija, in sicer 188, sledi pa Rusija s 149 prijavljenimi deli. Prvič v zgodovini Zlatega bobna bosta na tekmovanju sodelovali tudi Španija in Portugalska.

Kot so še pojasnili organizatorji festivala, je dela prijavilo 196 različnih agencij, ki se bodo potegovale za nagrado zlata vrtnica, 28 različnih agencijskih mrež se bo potegovalo za nagrado zlata mreža, 103 neodvisne agencije pa za Golden Dragon Award.

Mladi kreativci so na tekmovanje za Mlade bobnarje prijavili 172 posterjev, vsebinsko pa se letos osredotočajo na krepitev blagovne znamke Piran - Tartinijevo mesto. Prijavljena dela bosta ocenjevali dve žiriji, sestavljeni iz 22 mednarodno priznanih strokovnjakov iz kreativne industrije.

Deli novico: