Prihodnost multimedijskih vsebin na spletu

Internetna industrija se zelo hitro razvija in vsak dan imamo na trgu nove visokotehnološke ideje! Za leto 2013 se je napovedovalo leto vsebine in če pogledam trende v svojem profesionalnem delovanju, bo to zagotovo držalo. Kupci ne dvomijo več o odličnih oblikovnih rešitvah, niti jih ne skrbi IT-infrastruktura, največja skrb je vsebina! Vsebina ni zgolj tekst. Sodobni spletni nastopi zahtevajo multimedijske vsebine in interaktivnost.

Za začetek kaj je multimedija … Najpreprostejša razlaga pravi, da je multimedija združevanje različnih oblik vsebine v novo celoto. Te različne vsebine so tekst, animacija, fotografije, video in avdio. Združene se predvajajo na pametnih telefonih, domačih računalnikih, pametnih televizijah, igralnih konzolah itd. Vezivo multimedije je interaktivnost, ki jo omogoča internet.
 
Naš sodobni digitaliziran svet je prenasičen z informacijami, zato uporabniki iščemo tisto obliko multimedijske vsebine, s katero bomo najhitreje pridobili čim več natančnih informacij, ki nas zanimajo.
Ključ, ki vse to omogoča, ta obrat iz teksta v multimedijo, je infrastruktura! Izjemno hitre internetne povezave in že skoraj strahotne zmogljivosti mobilnih naprav na 4. generaciji mobilnih omrežij. Youtube se je že v letu 2013 ustoličil kot drugi največji svetovni iskalnik pred Microsoftov Bing in Yahoo! Razlog je natanko v količini informacij, ki jih multimedijska vsebina lahko prenese. 10 minutni video intervju z Elonom Muskom (Paypal, Tesla motors etc.) poda gledalcu več kot celodnevno brskanje spletnih strani!
Občutek imam, da se bo trend vprašanj, kot so: kdo bo skrbel za vsebino spletnih strani, kdo bo posnel nujne video vsebine, kako se trenutna spletna stran obnaša na mobilnih napravah in še marsikaj, nadaljeval tudi v leto 2015. Za kakovosten nastop bo treba poseči po pomoči strokovnjakov digitalnih medijev, o tem ni več dvoma. Vprašanje je le, ali se bodo rodila nova storitvena podjetja, specializirana za pokrivanje omenjene niše, ali bodo morda obstoječi igralci svoje storitve nadgrajevali.
Tekstovne vsebine lahko pripravlja skoraj vsak in če ni prepričan vase, si lahko pomaga z lektorjem. Multimedijskih vsebin ni tako preprosto izdelati sam! Potreben je širok spekter znanj, od tehničnih do kognitivnih in še naprej. Pričakujem, da se bo trend v 2015 nadaljeval. Multimedijske vsebine so že danes in bodo v 2015 postale še pomembnejše tako za SEO kot za obiskovalce spletnih strani!

Deli novico:

Ni ponudbe |  08 .10. 2014 ob  10: 56
Dejansko ni ponudnikov multimedije na primorskem. So video snemalci, montažerji, so fotografi, so tekstopisci,...ampak ne obstaja ena firma, ki bi to imela pod eno streho! Jaz nimam časa se ukvarjat z 10 ljudmi in pri vsakemu nekaj naročit in potem raje nič nimam, kot da zgubljam živce in usklajujem te sodobne umetnike....
Editor |  07 .10. 2014 ob  20: 09
Tale model (Rok Gulič) dela v mojem podjetju, ukvarja pa se točno s tematikami, ki jih opisuje v prispevku. Njegovo pisanje ni namenjeno promociji podjetja, to počne neodvisno, v svojem prostem času in ne gre za sponzorirane vsebine. Spoštujem pa trud, ki ga namenja plemenitenju lastnega znanja, ter deljenju znanja z drugimi. Živimo v času t.i. Sharing ekonomije, kjer je znanje najdragocenejša dobrina, tisti ki to razume in zna izkoristiti sodobne komunikacijske modele bo nedvomno v življenju uspešen.
Kukulele |  07 .10. 2014 ob  17: 02
Mogoče ima tale model neko podjetje, ki se s tem ukvarja (Rok Gulič)? S temi multimedijskimi vsebinami in interaktivnimi UI-ji? :D
Kukulele |  07 .10. 2014 ob  14: 26
To se tudi jaz sprasujem.
Ponudniki |  07 .10. 2014 ob  10: 32
kdo so najboljši ponudniki multimedijskih vsebin na obali in v Sloveniji? Torej podjetja, ki skrbijo za spletne vsebine, od teksta do videa in služijo kot zunanji partner podjetja.