Letošnja poletna šola managementa turško obarvana

Koper

V okviru že devete izvedbe mednarodne poletne šole managementa, ki jo organizira koprska Fakulteta za management, so predstavili podjetniške projekte, ki so jih pripravili udeleženci. Študenti iz Slovenije in tujine so pridobljeno teoretično znanje preizkusili v praksi, zaradi številnih tamkajšnjih študentov pa so poseben poudarek namenili Turčiji.

Na tokratni mednarodni poletni šola Fakultete za management Univerze na Primorskem, ki se bo zaključila v petek, so zaradi premajhnega števila prijav na program trajnostnega razvoja sicer izvedli samo program inovativnosti, na katerega pa se je poleg dveh Slovenk in Korejca prijavilo kar deset študentov iz Turčije, je za STA pojasnil predavatelj na poletni šoli Tine Nagy.

K sodelovanju povabili slovensko-turški poslovni klub

Prav zaradi tega so k sodelovanju povabili slovensko-turški poslovni klub, ki je pred udeležence postavil tudi poslovni izziv. Ta je pomenil priložnost, da so udeleženci šole na predavanjih pridobljena teoretična znanja lahko aplicirali praksi.

Sicer pa so tudi predavanja zastavili tako, da so se ta nanašala na konkreten projekt, študenti pa so se učili t.i. dizajnerskega razmišljanja, prek katerega so poskušali izluščiti dejanske potrebe uporabnikov, na podlagi le-teh dognati nove priložnosti ter izdelati dejanske rešitve zanje.

Študentje spoznali predstavnike start up podjetij

Poleg aplikacije teorije prek praktičnega izziva so študenti na seminarjih spoznali tudi predstavnike start up podjetij in podjetij, ki so se razvila s pomočjo primorskega univerzitetnega inkubatorja, s tem pa so udeleženci šole dobili informacije iz prve roke od podjetnikov, ki poslujejo z azijskimi trgi, je dodal Nagy.

Ob tem je izpostavil relativno slabo poznavanje dejanskih razmer v Turčiji na eni ter pomen te države kot mostu med Evropo in Azijo in njene vpetost v gospodarstva evropskih držav.