Slovenska turistična organizacija (STO) bo v Italiji v sodelovanju s tamkajšnjimi poslovnimi partnerji takoj po praznikih začela s predstavitvijo Slovenije kot privlačne turistične destinacije prek spletnih predstavitev oziroma webinarjev. Na teh se bo predstavila italijanskim organizatorjem potovanj.
TAKOJ PO PRAZNIKIH: Začetek promocije slovenskega turizma v Italiji
Slovenija
Prva predstavitev v Italiji bo potekala v sodelovanju z organizatorjem potovanj WHL-Albatravel, ki izvaja spletni izobraževalni projekt. Z njim udeleženci odkrivajo destinacije, ki se uvršajo med najlepše na svetu. Program vključuje vodilne strokovnjake destinacij z vsega sveta, ki se izmenjujejo na sedmih brezplačnih spletnih seminarjih, namenjenih turističnim agencijam iz Italije. Spletni seminarji so se začeli s predstavitvijo Malte in Bahamov ter Dubaja in Malezije, Slovenija bo svojega delila z Abu Dhabijem. V prihodnjih tednih se bodo zvrstili še Izrael, Belgija, Antigva, Koreja, Filipini, Francija in ZDA.
V torek bo spletno izobraževanje za turistične agencije začel tudi italijanski turistični spletni portal Turismo & Attualita. STO je pripravila splošno predstavitev Slovenije, ki jo bodo predvidoma predvajali v sredo in z njo vabili turistične agencije, da se prijavijo na webinar. STO je sicer v luči epidemije novega koronavirusa prilagodila promocijske in druge aktivnosti obstoječim razmeram. Aprila tako načrtujejo webinarje za tuje organizatorje potovanj v osmih državah, ki bodo nadomestili načrtovane poslovne dogodke.
Na družbenih omrežjih ob tem sledilce spodbujajo k virtualnemu načrtovanju potovanja po Sloveniji v okviru kampanje Ostani doma, potuj jutri. Delijo tudi navdihujoče zgodbe in pobude deležnikov slovenskega turizma ter v okviru kampanje Ostani doma navdušujejo Slovence za kasnejše dopustovanje v domači državi, spodbujajo jih tudi k nakupovanju slovenske hrane ter k podpori domačim ponudnikom in podjetnikom. Spremenjenim razmeram so prilagodili tudi aktualne razpise.
Komentiraj
Včeraj je bilo v 24. urah 10 smrti v Trstu.Okuženost je tudi povišana in naši se grejo neko reklamo v Italiji.
Boljše,da odprejo vse frizerske salone,ker imajo Slovenci glave samo za frizure.