V prvih sedmih mesecih leta je Postojnsko jamo obiskalo dobrih pet odstotkov več gostov kot v enakem obdobju lani, število obiskov vseh znamenitosti pod okriljem družbe Postojnska jama se je skupno povečalo za šest odstotkov. Promet je boljši za skoraj 20 odstotkov. V družbi pričakujejo, da bo rezultat iz poslovanja za več kot 20 odstotkov boljši.
POSTOJNSKA JAMA: Odprli bodo Muzej prisluškovanja
Slovenija
Prvi del sezone je bil sicer nekoliko poseben zaradi svetovnega nogometnega prvenstva, saj se je prava turistična sezona začela po 15. juliju, so za STA pojasnili v Postojnski jami: "Znano je, da v času poletnih Olimpijskih iger ali nogometnega prvenstva turizem nekoliko na stranskem tiru in se dogaja s časovnim zamikom. Tako smo predvidevali, da bo tudi letos in se je nekoliko negativen trend popravil takoj v drugi polovici julija."
Več dežja, več obiska
K obisku jame je odločilno vplivalo tudi vreme, in sicer je obisk večji, kolikor več je dežja, "torej kljub vročinskemu valu delamo res odlično", so dodali.
Največ je Italijanov
Kot je običaj, so tudi letos prevladovali tuji gostje. Domačih gostov je bilo namreč v prvih sedmih mesecih letos okoli sedem odstotkov, vendar se bo po napovedih Postojnske jame to razmerje do konca leta še spreminjalo v korist tujih gostov. Med slednjimi je tradicionalno največ gostov iz Italije (13 odstotkov) in Nemčije (sedem odstotkov). Slovencem, ki so trenutno po številu na tretjem mestu, sledijo gostje iz Južne Koreje (šest odstotkov), Velike Britanije, Poljske in Madžarske (po 4,5 odstotka), ZDA in Japonske (po štiri odstotke), Španije, Hong Konga, Izraela in Tajvana (po tri odstotke).
V družbi izpostavljajo še zanimivost, da skozi celotno leto jamo obiščejo turisti iz skoraj vseh držav sveta. Na statističnem izpisu za prvih sedem mesecev tako beležijo 119 držav, med njimi so celo gostje iz Kube, Bangladeša, Tunizije, Sudana, Zimbabveja in Haitija.
Nova blagovna znamka domačih izdelkov
Med letošnjimi novostmi v turistični ponudbi izpostavljajo blagovno znamko Authentic - Park Postojnska jama, kamor sodi vrsta domačih izdelkov, od domačega sladoleda do značilnih spominkov ali posebej oblikovanih vrtnih garnitur pred njihovimi gostinskimi lokali, ki spominjajo na jamski vlak, do poudarjanja slovenske identitete ter naravne in kulturne dediščine.
Velik poudarek dajejo tudi hortikulturni ureditvi parka, kjer so vedno bolj v ospredju avtohtone slovenske rastline, svoj prostor pa je tam dobil tudi čebelnjak. Glede na povpraševanje so v hotelu Jama uredili tudi t.i. predsedniški apartma s še višjim nivojem storitev in ponudbe. Pomembno posodobitev pomeni tudi prenovljen vstopni železniški peron v Koncertni dvorani Postojnske jame. Kot napovedujejo, pa bodo v kratkem v hotelu Jama za ogled odprli tudi Muzej prisluškovanja, pri čemer gre za avtentično ohranjene, a dobro skrite prostore znotraj kompleksa hotela Jama.
Trajna naravnanost
V duhu trajnosti že nekaj let obiskovalcem Predjamskega gradu nudijo brezplačen avtobusni prevoz iz Parka Postojnske jame, v svojih trgovinah in lokalih pa so ukinili uporabo plastičnih nosilnih vrečk in jih nadomestili z razgradljivimi. Prav tako imajo na voljo brezplačne varovane pesjake, kjer gostje lahko pustijo svoje ljubljenčke v času obiska Postojnske jame.
ZLORABA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
1.PRIMER:
THEDARKOVERLORD
Naprodaj skoraj 10 milijonov zdravstvenih kartotek!
2.PRIMER:
Zaradi napake pri 200.000.000 volilcih prišlo do vdora v osebne podatke
3.PRIMER:
Hekerji napadli UNICREDIT in prišli do podatkov 400.000 strank
4.PRIMER:
OBSOJENI ZARADI KRAJE ALLIANZOVIH PODATKOV V VELIKI BRITANIJI
5.PRIMER
ZAVAROVALNICA AETNA Z NAPAKO RAZKRILA DIAGNOZO AIDS-a SVOJIH STRANK
6.PRIMER:
FACEBOOK