Rudarska inšpekcija je že končala preiskavo sredine nesreče v Premogovniku Velenje, njene ugotovitve pa po navedbah Premogovnika Velenje še niso znane, saj morajo preučiti vse okoliščine. Odkop premoga sicer poteka že od sredinega popoldneva, gmotna škoda zaradi nesreče, v kateri se je lažje poškodovalo 11 rudarjev, pa ni nastala.
VSI POŠKODOVANI RUDARJI ŽE DOMA: To je bil vzrok nesreče v premogovniku
Kronika
Fotografiji iz rudarske reševalne vaje v Premogovniku Velenje
Kot so sporočili iz Premogovnika Velenje, je do nesreče prišlo pri prevozu zaposlenih na jamska delovišča v začetku druge izmene v jami Preloge. Ob mehanski okvari viseče dizelske lokomotive se je namreč avtomatsko sprožila zasilna zavora. Del kompozicije viseče lokomotive je zanihal, ob tem pa se je poškodovalo 11 zaposlenih. Utrpeli so le lažje poškodbe oz. udarce, zato so jih v sredo že spustili domov.
Na kraju nesreče so bili tudi delavci iz odkopa, ki so po dogodku lahko nemoteno nadaljevali z delom. "Ob dogodku se je ponovno pokazalo, da imamo v Premogovniku Velenje dobro urejen sistem obveščanja, saj so pristojne službe - od dežurnega Premogovnika Velenje, vodje reševanja, nadzornikov, prisotnih zaposlenih na površini do pravočasne zdravniške oskrbe - nemudoma odreagirale in pomagale poškodovanim," še navajajo v premogovniku.
Predsednik Sindikata pridobivanja energetskih surovin v Premogovniku Velenje Simon Lamot je za STA ocenil, da so delovni pogoji zaradi narave dela v rudniku težki. Glede sredine nesreče pa je ocenil, da ni šlo za klasično nesrečo in da nanjo niso vplivali delovni pogoji.
Na vprašanje, kako je poskrbljeno za varnost in zdravje pri delu, je Lamot odgovoril, da se vodstvo rudnika trudi vpeljati v delo vse, kar je moč dobiti na trgu, od senzorike do različnih merilnikov. "Res nas oskrbujejo z najboljšo tehnologijo, a ker gre za delo pod zemljo, se pogoji zelo hitro spreminjajo," je še dejal.