Družba 2TDK se je ta mesec odločila razveljaviti odločitev o izboru izvajalca objektov za prečkanje doline Glinščice pri izgradnji drugega tira Divača-Koper. Razveljavitev naj bi zahteval Kolektor, ki se je skupaj z družbama Riko in Pomgrad prijavil na razpis, a ni bil izbran. Njegova ponudba je bila več kot 5 milijonov dražja od izbranega konzorcija podjetij Markomark Nival, Nival Invest in Ekorel. Bo posel sedaj prevzel precej dražji Kolektor?
BOMO PLAČALI 5,5 MILIJONA VEČ? Drugi tir bo morda že na samem začetku postal bistveno dražji
Koper
Družba 2TDK je pred razveljavitvijo za izvajalca izbrala konzorcij podjetij Markomark Nival, Nival Invest in Ekorel, zdaj pa bo vse prispele ponudbe na razpis znova pregledala in ocenila. Prispele so tri ponudbe. Poleg omenjenega konzorcija družb, ki je dela ocenil na nekaj manj kot osem milijonov evrov, sta jo oddali še Kolektor CGP skupaj z družbama Riko in Pomgrad (13,5 milijona evrov) ter podjetje Godina (14,3 milijona evrov).
Razveljavitev odločitve izbora izvajalca naj bi po poročanju portala 24ur zahteval Kolektor, neuradno zaradi računske napake, ki je komisija pri izboru ni opazila. To morda pomeni, da bi posel dobil ravno Kolektor z družbama Riko in Pomgrad, kar bi bilo bistveno dražje, saj so ponudili 5,5 milijona dražjo ponudbo od prvotno izbranega izvajalca.
Kolektor naj bi si na 2TDK podrobno ogledal najcenejšo ponudbo, v njej našel pomanjkljivosti, ki jih razpisna komisija ni opazila, in se pritožil, dodaja 24ur. Tako naj bi sedaj v 2TDK ponovno pregledovali ponudbo pod vodstvom Markomarka, zato bi se lahko zgodilo, da bi posel odšel h Kolektorju. A so v Markomarku že napovedali, da bi se ob takšnem razpletu pritožili. Sicer pa je glavni operativec najcenejšega konzorcija Aleksander Schara za 24ur povedal, da s svojo ponudbo nikakor ne bi šli v minus.
Komentiraj
Dobili ste , kar ste hoteli na referendumu, bedaki slovenski.
Btw
China's high speed rail with a maximum speed of 350 km/h has a typical infrastructure unit cost of about US$ 17-21m per km, with a high ratio of viaducts and tunnels, as compared with US$25-39 m per km in Europe and as high as US$ 56m per km currently estimated in California.