DIGITALNO OGLAŠEVANJE IN ODNOSI Z JAVNOSTMI: Mentorstvo in svetovanje s strani medijske agencije Tovarna sanj

Koper

V Slovenski Istri iščejo inovativne podjetniške ideje ali produkte, ki prispevajo k povezovanju morja in zaledja. S tem namenom je bil organiziran natečaj, h kateremu niso bili vabljeni zgolj istrski podjetniki, temveč se je lahko tako rekoč prijavil "cel svet". Ključ pa je bil, da so se vsebina in aktivnosti izvajale na tem prostoru. Natečaj je potekal v sklopu projekta PROMO ISTRA, ki je 10 finalistom omogočil brezplačno mentorstvo in svetovanje. Partnerji pri projektu so: NGN Media, medijska agencija d.o.o. (glavni partner), OX Istra podjetniški in karierni inkubator d.o.o. in Tovarna sanj, medijska agencija, d.o.o. Dva partnerja smo že predstavili in sledi tretji, Tovarna sanj.

Tovarna Sanj je medijska agencija, dejavna že od leta 2008, ki z naročniki gradi dolgoročno sodelovanje in zaupanje. Ne glede na obseg ali vrsto projekta se vsakega lotijo individualno in vedno pristopajo z dobro mero profesionalizma. Za njimi je kar nekaj let najrazličnejših projektov, sodelovanj kreativnega reševanja izzivov, iz katerih so se veliko naučili. Predvsem to, da se učenje nikoli ne neha in da vedno obstaja prostor za izboljšave.

Ukvarja se predvsem z digitalnim oglaševanjem in svetovanjem na področju odnosov z javnostmi. Med drugim nudi pripravo prodajnih člankov (PR člankov) in njihovo objavo na spletnem portalu in Facebook strani Regional. Gre za primorski medij z absolutno največjim dosegom med vsemi primorskimi mediji, istočasno pa tudi regijski portal z največjim dosegom bralcev v Sloveniji.

Obenem priskočijo na pomoč pri pripravi tiskovnih konferenc ob različnih dogodkih in nudijo učinkovito svetovanje v času krizne komunikacije, ki lahko prepreči nastanek škode in ohrani ugled določenega podjetja. Izkušnje imajo z delom za majhne in velike naročnike, s strankami z majhnimi zahtevami in tistimi s številnimi zahtevami. Uživajo v kreativnih projektih, pri čemer pa je merilo uspeha vedno doseganje ciljev in rezultatov.

Omenjeno znanje bo Tovarna sanj posredovala 10 srečnežem, ki se bodo prijavili najboljši projekt oziroma produkt na območju Slovenske Istre. Podjetnikom bodo tako na voljo individualne mentorske ure, delavnice in medijska podpora s poudarkom na promocijskih strategijah in učenju komuniciranja z javnostmi. Vse s ciljem optimizacije promocije za večjo prepoznavnost in boljše poslovne uspehe ter tudi povezovanja lokalnih ponudnikov.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija