Projektno podjetje 2TDK je med drugim zaradi poznejšega začetka glavnih gradbenih del in natančnejših ocenjenih vrednosti iz razpisov za gradnjo drugega tira Divača-Koper prevetrila investicijski program in investicijske stroške znižala za okoli sedem odstotkov. Skupna vrednost projekta v času gradnje je ocenjena na 1,126 milijarde evrov.
DRUGI TIR BO CENEJŠI: Koliko projekt znaša po novem?
Koper
Z informacijo o višini investicijskih stroškov, operativnih stroškov in drugih stroškov ter pripadajoči strukturi virov, upoštevanih pri izdelavi novelacije investicijskega programa, se je danes seznanil nadzorni svet 2TDK, so sporočili iz podjetja. Glede na veljavni investicijski program iz januarja 2019, katerega znesek je 1,194 milijarde evrov, od katerega investicijski stroški znašajo 1,150 milijarde evrov, bo nov investicijski program znižal investicijske stroške za okoli 6,8 odstotka vrednosti investicijskih stroškov, so danes sporočili iz 2TDK. Skupna vrednost projekta v času gradnje znaša 1,126 milijarde evrov, kar je tudi višina financiranja projekta v času gradnje, so dodali.
K novelaciji investicijskega programa je družba 2TDK pristopila zaradi poznejšega začetka glavnih gradbenih del, spremembe strukture virov financiranja in natančnejših pogodbenih oziroma ocenjenih vrednosti iz javnih razpisov, so še pojasnili. Dodali so, da spremembe, ki bodo vključene v nov program, zajemajo analizo povpraševanja, časovnico investicije, analizo zaposlovanja ter analizo operativnih stroškov in stroškov vzdrževanja.
Skupaj z novo časovnico in investicijskimi vrednostmi, ki je v zaključni fazi izdelave, bo nov program do konca marca posredovan v obravnavo organom družbe 2TDK.
V sredo so iz 2TDK sporočili, da bo trenutno največji infrastrukturni projekt v državi med Divačo in Črnim Kalom gradil konzorcij Kolektorja CPG v sodelovanju s turškima podjetjema Yapi Merkezi in Özaltin. Oddali so najugodnejšo v višini nekaj nad 403,6 milijona evrov. Do konca prihodnjega tedna bodo sprejeli še odločitev o izvajalci del od Črnega Kala do Kopra, kjer je sicer omenjen konzorcij oddal edino ponudbo.