Danes se bo v Portorožu začela že 16. dvodnevna konferenca Sporto, mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu. Tudi letos bo konferenca na enem mestu zbrala glavne akterje na področju športnega posla v širši regiji, obljubljajo organizatorji.
GLAVNI AKTERJI ŠPORTNEGA POSLA V PORTOROŽU: Kako vpliva naš košarkarski as na komercialno plat franšize NBA?
Piran
Na konferenci Sporto bodo sodelovali predstavniki številnih sponzorskih znamk, športnih organizacij, agencij in medijev iz 14 držav.
V Portorožu so poskrbeli za pester program, saj se obeta paleta strokovnjakov z različnih področij sponzorstev, znamčenja, digitalne komunikacije in interakcije s ciljnim občinstvom, med njimi tudi predstavnik severnoameriškega košarkarskega kluba Dallas Mavericks, kjer blesti Slovenec Luka Dončić.
Danes se bo konferenca začela z vpogledom v komercialno rast ženskega športa iz zadnjega obdobja z vidika imetnikov pravic in sponzorskih znamk. Obiskovalci se bodo spoznali s strategijo nadvse priljubljenih članic angleške nogometne reprezentance in vse bolj prepoznavne športne znamke.
Sledilo bo predavanje Sally Burtt-Jones, kako pridobiti občinstvo v obdobju izredno kratke pozornosti uporabnikov, včasih tudi s pomočjo tako imenovanih klepetalnih robotov.
Govorili bodo še o uspešnem poslovnem modelu, združevanju športa in pop-kulture ter kreiranju vsebin in inovacijah, pogledali v tehnološko, komunikacijsko in trajnostno zakulisje ene najzahtevnejših preizkušenj v profesionalnem športu Ocean race.
Za konec prvega dne bo vodja Uefinih dogodkov Guy-Laurent Epstein predstavil svoje izkušnje in pogled na spremenjene oblike distribucije vsebin, OTT-platforme in e-šport ter spregovoril o izzivih evropskega nogometa.
Zvečer bodo spet podelili nagrade Sporto in tudi Sporto blagovnih znamk leta; med Slovenci najvišje kotirajo Janja Garnbret, Meta Hrovat, Ema Klinec, Tina Trstenjak, Ilka Štuhec, Tim Gajser, Luka Dončić, Goran Dragić, Primož Roglič in Jan Oblak.
V petek bodo govorili o potencialu sponzorstev, ki presegajo zgolj integracijo v okviru promocijskega spleta podjetja. Strokovnjak za znamčenje John Allert bo razložil, kako in zakaj je McLaren razširil svojo blagovno znamko na področje kolesarstva, pridružil se mu bo direktor ekipe Bahrain Merida, Milan Eržen.
Direktor mednarodne izpostave digitalnega medijskega podjetja Whistle Sports Jeff Nathenson bo argumentiral, zakaj bi morala podjetja in blagovne znamke k družbenim omrežjem pristopati drugače kot k drugim medijskim platformam.
Zadnji govorec letošnje konference pa prihaja iz Dallasa, kjer se vse vrti okoli izjemnega Dončića. Connor Terry, vodja korporativnih partnerstev pri Dallas Mavericks, bo podrobneje predstavil tudi vpliv našega košarkarskega asa na komercialno plat franšize NBA.