Finančno ponudbo za gradnjo drugega tira Koper-Divača na odseku med Črnim Kalom in Koprom je oddal zgolj konzorcij pod vodstvom domačega gradbinca Kolektor CPG. Ponudil je ceno 224,7 milijona evrov, so sporočili iz 2TDK. Kolektor CPG s partnerji je oddal tudi najugodnejšo ponudbo za glavna gradbena dela na odseku med Divačo in Črnim Kalom.
GRADNJA OD ČRNEGA KALA DO KOPRA ZANIMA SAMO KOLEKTOR CPG? 224 milijonov evrov, prvi vlaki po progi leta 2026?
Slovenija
Konzorcij Kolektorja CPG v sodelovanju s turškima podjetjema Yapi Merkezi in Özaltin je tako do roka, ki se je iztekel danes ob 10. uri, oddal ponudbo v natančni vrednosti 224.749.369 evrov brez DDV, so sporočili iz projektnega podjetja 2TDK.
Ker je limitirana vrednost za dela na primorskem odseku drugega tira znašala 230,7 milijona evrov, je ponudba veljavna, so dodali.
2TDK bo zdaj izvedel preveritev ponudbe. Ocenjujejo, da je ponudbo mogoče pregledati v roku tedna dni.
Kolektorjev konzorcij je pred dnevi oddal tudi najugodnejšo ponudbo za gradnjo drugega tira na kraškem odseku. Medtem ko je konzorcij avstrijskega Strabaga v sodelovanju z nemškim podjetjem Ed Züblin in turško družbo Gülermak Agir oddal ponudbo v vrednosti nekaj manj kot 463,5 milijona evrov, bi konzorcij Kolektorja CPG dela izvedel za nekaj nad 403,6 milijona evrov.
Projektno podjetje 2TDK je sicer usposobljenost za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za gradbena dela na odsekih nove železniške povezave med Divačo in Črnim Kalom ter med Črnim Kalom in Koprom priznalo še turškemu Cengizu, vendar pa ta ponudbe ni oddal za nobenega od dveh odsekov. Več informacij o tem, zakaj so se tako odločili, so napovedali za danes.
V 2TDK načrtujejo, da bi pogodbo za glavna gradbena dela na največjem infrastrukturnem projektu v državi lahko podpisali še ta mesec oz. v začetku prihodnjega, dela pa bi se začela maja. Projekt naj bi bil po napovedih dokončan do konca 2025, tako da bi bila nova proga v uporabo predana v 2026.