15. julija se je odprl natečaj Slovenska Istra, ki je potekal v okviru projekta PROMO ISTRA. K natečaju niso bili vabljeni zgolj istrski podjetniki, temveč se je lahko tako rekoč prijavil "cel svet". Ključ pa je bil, da se vsebina in aktivnosti izvajajo na območju LAS Istre. Natečaj se je zaključil 31. avgusta. Izmed vseh prijavljenih so izbrali deset finalistov, s katerimi so sodelovali, jim pomagali pri vzpostavitvi ali optimizaciji spletne strani in marketingu ter promociji. Finalisti so prejeli preko 500 individualnih mentorskih ur, šest delavnic in tudi medijsko podporo. V nadaljevanju predstavljamo Trylocal aplikacijo, ki je plod zavoda za oglaševanje, izobraževanje in svetovanje Ad Systems iz Marezig.
IZBRANCI NATEČAJA 'SLOVENSKA ISTRA': Med njimi podjetje Ad Systems iz Marezig
Koper
Trylocal aplikacija omogoča promoviranje vseh lokalnih ponudnikov. Slednje pomeni, da podjetja (hotelirji, sobodajalci) lahko priporočajo razne storitve preko platforme Trylocal. Za vsako uspešno rezervacijo, podjetje, katero je oddalo priporočilo, dobi določeno provizijo. Glaven namen aplikacije je pospešiti sodelovanje hotelirjev in sobodajalcev z lokalnimi ponudniki.
Komentiraj
Regional priporoča
Zadnje z obale
Zadnje iz goriške
Več kronike
161 KM/H PO SOŠKI IN ČEZ POLNO ČRTO: 21-letnega voznika čaka srečanje pri sodniku
T.K.
-
20.11.2024 ob 16:50
Novo iz Slovenije
ZBOLEVAJO VEČINOMA ŠOLARJI: Po pandemiji petkrat, letos desetkrat več atipičnih pljučnic
T.K.
-
danes ob 08:48
DANES BO PREDAN LASKAVI NAZIV: EPK Nova Gorica-Gorica bo ponudila 400 dogodkov
T.R.
-
danes ob 08:11
JANŠEVA DRAŽBA SE JE ZAČELA: Trije predmeti že prodani, toliko pa so odšteli zanje
A.S.
-
danes ob 07:27
MINISTER BOŠTJANČIČ: Notranja revizija nakupa stavbe na Litijski politično motivirana
N.J.
-
včeraj ob 20:26