Bralec nas je opozoril na prakso nekaterih parkirnih avtomatov Marjetice Koper, ki v primeru napake pri vnosu denarja, le-tega preprosto zadržijo in ga torej uporabniku ne vrnejo. Kot je znano, postopek določa, da se najprej vnese registrska oznaka vozila, šele zatem pa opravi plačilo. V Marjetici Koper svetujejo, da se jih v tem primeru obvesti na 080 6256, da nevšečnost odpravijo.
KAJ STORITI, ČE PARKOMAT 'POJE' DENAR? Marjetica Koper v primeru napake svetuje tole
Koper
V primeru, ko se oseba zmoti in v parkomat najprej vstavi denar, se zna zgoditi, da avtomat denar preprosto 'poje' in ga ne vrne. "Da avtomat enostavno samo pogoltne denar, brez možnosti preklica postopka v primeru, da smo se zmotili pri postopku, se mi zdi enostavno nezaslišano in je milo rečeno "kraja"," razočarano ugotavlja bralec, ki se mu je ob plačevanju parkirnine to zgodilo.
V Marjetici Koper pojasnjujejo, da po zagotovilih dobavitelja "parkomati vračajo denar, v kolikor je le-ta bil vstavljen pred vnosom registrske tablice", vendar ne izključujejo možnosti, da kateri od novih parkomatov "mogoče ne deluje pravilno".
"V tem primeru vas vabimo, da nas obvestite na brezplačno številko 080 6256 in tako morebitne nevšečnosti lažje sproti odpravimo," svetujejo uporabnikom.
Komentiraj
V hiški od Marjetice zraven, so mi odgovorili, da se zgodi in da mi ne morejo vrniti 1 eur. Da naj drugič samo povem vzdrževalcu in mi bodo upoštevali 1 uro parkiranja. Neverjetno res. Po nekaj mesecih je račun seveda zbledel, vendar so mi verjeli zgodbi. Še dobro, da je bilo samo 1 eur in sem lokalec. Vsekakor slaba izkušnja. Da ne govorim o novih parkomatih na touch screen z vnosom registrske, polomija. Bogi noniči. Za njih je ta avtomat kot ponovitev mature. Vsekakor je porabljen čas ob avtomatu 5x daljši kot prej.