Luka Koper je objavila novo javno naročilo za izbor izvajalca za gradnjo novega objekta potniškega terminala. Vse ponudbe, ki jih je prejela na prvem razpisu, so bile namreč tudi po pogajanjih previsoke.
KDO BO GRADIL NOV POTNIŠKI TERMINAL? Luki Koper ni ustrezala nobena od štirih ponudb
Koper
Luka Koper je minuli teden sporočila, da ni oddala javnega naročila za objekt potniškega terminala, ki je bila objavljen 22. marca, ker ni prejela nobene dopustne ponudbe.
Prispele so štiri ponudbe. Ljubljansko podjetje VG5 je postavilo ceno pri okoli 3,46 milijona evrov, koprsko podjetje Finali pri okoli 3,69 milijona evrov, koprsko podjetje Makro 5 gradnje pri okoli 3,69 milijona evrov in hrvaško podjetje Adriaing pri okoli 4,17 milijona evrov, vse brez davka na dodano vrednost (DDV).
Luka Koper je vse štiri ponudnike povabila na pogajanja. Hrvaško podjetje je vztrajalo pri ceni, slovenski ponudniki pa so ceno znižali, in sicer Makro 5 gradnje na okoli 3,24 milijona evrov, Finali na 3,28 milijona evrov in VG5 na 3,31 milijona evrov brez DDV.
Ponudbe je ocenila kot nedopustne, saj ker so presegale zagotovljena sredstva. Ta so znašala 3,03 milijona evrov, so v družbi zapisali v odločitvi o neoddaji javnega naročila.
Luka Koper je nato v ponedeljek objavila novo javno naročilo. Prijave zbira do 3. junija do 12. ure.
V družbi ocenjujejo, da bi lahko dela začeli 1. julija letos, kot zadnji možni datum zaključka del pa je naveden 22. april 2025.
S tem bi v Luki Koper zagotovili, da bi turiste z ladij že naslednje leto pričakal nov in pokrit potniški terminal. S tem bi obeležili tudi 20 let od prihoda prve potniške ladje v Koper.
Lanske rekordne sezone prihodov potniških ladij letos sicer ne bodo dosegli, saj bo v koprsko luko vplulo nekaj ladij manj kot lani. Vseeno kaže, da bo sezona rekordna po številu potnikov. Pričakujejo namreč več kot 125.000 turistov, poleg tega pa še več kot 61.000 članov posadke.