KRAŠKI TRIO POVEZANO NAPREJ: Prizadevajo si za večjo izpostavitev skupne blagovne znamke (FOTO)

Slovenija

Vodstva Parka Škocjanske jame, Kobilarne Lipica in Parka vojaške zgodovine Pivka so peto leto zapored podpisali sporazum o sodelovanju pod blagovno znamko Trio kraških znamenitosti. Sporazum je po besedah direktorja Parka Škocjanske jame Stojana Ščuke prerasel v obliko prijateljstva, v tem obdobju so denimo načrtovali skupne turistične produkte.

Direktor Holdinga Kobilarna Lipica Matej Oset je poudaril, da gre pri treh destinacijah za "ponos Slovenije", pri čemer si vsi prizadevajo še poudariti kraški trio kot blagovno znamko. Kot je dodal, če smo se v preteklosti oklepali turizma masovne narave ali skupin, moramo danes te stvari delati drugače. "Covid-19 nas je nekako streznil tudi v tem smislu, da začenjamo tudi s ponudbo, ki je drugačna oz. dodaja vrednost na drugih koncih."

Po besedah direktorja parka vojaške zgodovine Janka Boštjančiča je sporazum treh kraških znamenitosti lani spričo epidemije dobil še dodatno težo. Sicer so v Pivki uredili nove razstave in dopolnili obstoječe, letos pa se še posebej posvečajo 30. obletnici osamosvojitve.

Prisotne je pozdravil državni sekretar na ministrstvu za gospodarstvo Simon Zajc, ki je izpostavil, da nam bodo prav povezovanje, dobre zamisli in optimizem, ki jih izkazujejo partnerji, pomagali iz krize. Ob umirjanju epidemije pa je državni sekretar napovedal dodatno rahljanje ukrepov na področju gostinstva in turizma.

Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je priznala, da bo letošnje leto za slovenski turizem še težko, pri čemer bodo turistični delavci soočeni s številnimi izzivi, kot sta zmanjšan obseg prometa in višji stroški zaradi protikoronskih ukrepov. Po njenem je treba ta čas izkoristiti za to, da ugotovimo, kaj moramo še narediti, da bomo iz krize izšli močnejši.

Divaška županja Alenka Štrucl Dovgan je navedla, da so po vzoru kraškega tria tudi župani Krasa in Brkinov lani šli v povezovanje in ustanovili skupno turistično organizacijo. Želijo namreč doseči, da bi turisti, ki se tu zadržijo le dan ali dva, pri njih ostali dlje časa.

Škocjanske jame bodo letos obeležile 35. obletnico vpisa na seznam svetovne dediščine Unesca in 25-letnico njegovega upravljavca. Po besedah Ščuke so čas zaprtja parka izkoristili v znanstveno-raziskovalne namene in tudi za remediacije z odstranitvijo gradbenih materialov in očiščenjem neželenih napisov. Načrtujejo spremembo pri organizaciji obiska, tako da bo ta razdeljen na manjše skupine in bo prek celega leta. Ponudili bodo enoten obisk celotnega jamskega kompleksa.

Ščuka se je zahvalil okoljskemu ministrstvu, ki je lani namenilo pol milijona evrov dodatnih sredstev, s katerimi so lahko preživeli. Kljub temu so bili lani prisiljeni v nekatera odpuščanja, poleg tega nekaterih odhodov zaposlenih niso nadomeščali. Tovrstnih ukrepov v letošnjem letu nimajo v načrtu.

Direktor Holdinga Kobilarna Lipica Oset je napovedal odprtje prenovljenega Hotela Maestoso do konca junija oz. v začetku julija. Poleg tega so oblikovali več novih produktov, povezanih s kobilarniškimi storitvami, s pomočjo gospodarskega ministrstva pa so letos pristopili tudi k vrsti investicij, kot je obnova jahalnice.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija