Med mesti slovenske Istre se bo od danes do 3. septembra mogoče dvakrat na dan voziti z ladjo Zlatoperka, na katero bodo lahko potniki naložili tudi kolesa. Predvsem kolesarjem pa je namenjen avtobus s prikolico, ki bo v tem obdobju ob koncih tedna opravljal krožne vožnje med Koprom in Krasom. Prevoze organizirajo v sklopu projekta Adrioncycletour.
MED OBALNIMI MESTI ZNOVA LADIJSKA POVEZAVA: Koliko boste odšteli za prevoz in kakšen je urnik (VIDEO)
Koper
Zlatoperka, ki lahko sprejme do 70 potnikov in ima deset nosilcev za kolesa, bo opravljala prevoze vsak dan razen ponedeljka, in sicer dopoldne in popoldne, je objavil Regionalni razvojni center Koper.
Zjutraj ob 7.10 bo s pomola ob hotelu Marina v Izoli odplula proti pomolu pri rdečem svetilniku v Piranu, nato se bo vrnila v Izolo, nadaljevala proti obali ob Ukmarjevem trgu v Kopru in zatem proti pomolu Valdoltra v Ankaranu, kamor bo predvidoma prispela ob 9.45. Pet minut zatem bo šla spet v Koper, Izolo in Piran ter krožno vožnjo zaključila ob 12.25 v Izoli. Popoldanska vožnja na isti relaciji se bo začela ob 15.10 in sklenila ob 20.25.
Prevoz med Ankaranom in Piranom stane pet evrov, na krajših razdaljah ustrezno manj. Za prevoz kolesa bodo morali potniki doplačati en evro.
Tako imenovani Kolobus, avtobus s prikolico za kolesa, pa bo ob sobotah in nedeljah ob 8. uri začel pot s koprske glavne avtobusne postaje ter s postanki na Kozini, Rodiku, vhodu v Škocjanske jame, Lipici, Divači in Sežani predvidoma ob 9.58 prispel v Štanjel, nato pa se z enakimi postanki ob 11.34 vrnil v Koper. Popoldanska vožnja se bo začela ob 17. uri in končala ob 20.34.
Tako ladja kot avtobus bosta potnike sprejemala neposredno na postajah, rezervacij voženj ne bodo sprejemali.
Vzpostavitev linij je v 80 odstotkih financiral Evropski sklad za regionalni razvoj, v 20 odstotkih pa občine, v katerih se ladja in avtobus ustavljata.
Projekt Adrioncycletour obsega več projektov ureditve kolesarske infrastrukture v Sloveniji in na severovzhodu Italije. Začel se je septembra lani in bo trajal do konca avgusta 2025. Skupna vrednost celotnega projekta v Sloveniji in Italiji je nekaj manj kot 4,4 milijona evrov, od tega bo 3,5 milijona sredstev EU. V Sloveniji bo največ stala nova kolesarska pot med Starim selom pri Kobaridu in mejnim prehodom Robič.
Vodilna partnerka projekta je dežela Furlanija-Julijska krajina, sodelujejo pa še Regionalni razvojni center Koper, BSC Kranj - Regionalna razvojna agencija Gorenjske, Posoški razvojni center, občina Kobarid, Lokalna akcijska skupina Vzhodnega Veneta - Vegal in PromoTurismo FVG.