MEGXIT ODMEVA TUDI NA OBALI: Zakaj so v Vinakopru kraljici napisali "sprosti se in obišči Hišo refoška"?

Koper

Družba Vinakoper je znova pritegnila pozornost z oglaševanjem. V teh dneh, ko ves svet govori o britanskem dvoru in megxitu, so izkoristili priložnost in se na to temo poslužili izvirne promocije. Tokrat so si za oglasni prostor izbrali družbeno omrežje Instagram.

V teh dneh je vroča tema britanski dvor. Princ Harry in njegova soproga Meghan sta namreč minuli teden šokirala s sporočilom, da opuščata kraljeve dolžnosti, v medijih pa se je njune odločitve prijel izraz megxit. O tem govori ves svet, kar so spretno izkoristili v Vinakoper.

Na družbenem omrežju Instagram so za promocijo svoje penine Capris uporabili izraz megxit, zraven pa tako v slovenščini kot tudi angleščini pripisali "Nazdravimo spremembam!" in še "Meghan in Harry, razumemo vaju".

In kje so v Vinakoper našli skupno točko z britanskim dvorom? Kot pravijo v družbi, so tudi oni odprti za spremembe, saj so se predvsem v zadnjih letih opogumili in modernizirali, postali drugačni ter sodobni v okusu njihovih vin in kreativi blagovnih znamk.

Svoje oglaševanje so nato naslednji dan nadaljevali in uporabili slavni meme, ki so ga prilagodili v: "Kraljica, sprosti se in obišči Hišo refoška."

"Namen oglasov je, da hudomušno povabimo naše sledilce v klet Vinakoper in vinski butik Hiše Refoška, kjer imamo bogat izbor vin, s katerimi lahko nazdravimo pomembnim dogodkom v naših življenjih. Bodisi majhne ali velike spremembe, vsak nov dan je razlog za veselje," dodajajo v Vinakoper, kjer so se za tovrstno oglaševanje odločili, ker sledijo aktualnemu dogajanju in trendom, ne samo lokalnim, ampak tudi globalnim.

"Tako na šaljiv način spomnimo naše sledilce, kupce in ljubitelje na vinsko klet Vinakoper. Zdelo se nam je simpatično, da se pridružimo ostalim svetovnim podjetjem pri takih reklamah, saj smo se ob branju le-teh tudi sami nasmejali. Vse seveda v pozitivnem smislu," pojasnjujejo in dodajajo, da bodo s tovrstnimi oglasi zaključili v naslednjih dneh.

Kot že rečeno, pa aktualno dogajanje za oglaševanje v Vinakoper niso izkoristili prvič. Že poleti so namreč sprožili val odzivov, ko so z oglasnimi panoji pritegnili pozornost s kampanjo, ki je bila vezana na takratni dogodek v slovenski Istri – nesrečo s kerozinom in posledično problematiko z vodo. Več si preberite na tej povezavi.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija