Koprska služba za inšpekcijo, redarstvo, zaščito in reševanje bo s prihodnjim tednom začela delovati v pisarnah nekdanje geodetske uprave na trgu Brolo. S tem bo zaključena selitev 20 uslužbencev, ki so doslej službovali v pisarnah Arene Bonifika. Selitev na lokacijo bližje matični organizaciji bo olajšala organizacijo dela in njeno učinkovitost.
OD PRIHODNJEGA TEDNA DALJE: Koprski občinski inšpektorat in redarstvo po novem na trgu Brolo
Koper
Občinski inšpektorat in redarstvo sta do zdaj delovala v manj primernih prostorih, ločenih od občinske uprave koprske občine, nove prostore pa sta zdaj dobila v nekdanji stavbi geodetske uprave na trgu Brolo, so sporočili iz Mestne občine Koper. S selitvijo je 20 uslužbencev dobilo primernejše delovno mesto, poleg tega pa bodo na novi lokaciji bližje matični organizaciji, kar bo bistveno olajšalo organizacijo dela znotraj službe in njeno učinkovitost, so poudarili na občini. Na novo lokacijo se seli tudi vozni park, ki pa ne bo obremenil parkirnih površin na trgu.
Sicer poslovni čas, uradne ure za stranke in telefonske številke ostajajo enaki kot doslej. Tajništvo službe za inšpekcijo, redarstvo, zaščito in reševanje je dostopno na telefonski številki 05 664 6340, uradne ure za stranke pa so ob ponedeljkih in petkih med 8. in 12. uro ter ob sredah med 8. in 12. uro ter med 14. in 17. uro. Tudi poslovanje občinskega redarstva ostaja nespremenjeno, in sicer med letnim časom obratuje od 7. do 24. ure, s prehodom na zimski čas pa se delovni čas skrajša za dve uri, do 22. ure.