PRIMORSKA UNIVERZA RAZKRIVA: Tako bo potekal študij jeseni

Koper

Študij v študijskem letu 2020/2021 bo na vseh fakultetah Univerze na Primorskem potekal kombinirano - v predavalnicah in na daljavo preko e-učilnic in orodja ZOOM. 

V splošnem gre pričakovati, da bodo v Kopru oziroma Portorožu prisotni študenti Fakultete za humanistične študije, Fakultete za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije, Pedagoške fakultete, Fakultete za turistične študije in nekaterih programov Fakultete za vede o zdravju.

V prostorih univerze bodo potekale aktivnosti, ki jih ni mogoče enakovredno namestiti z učenjem na daljavo. Predvsem so to laboratorijske vaje, vaje in dejavnosti v specializiranih učilnicah (npr. v računalniških učilnicah, simulacijskih učilnicah, laboratorijih, telovadnicah, itn.). Predavanja bodo večinoma potekala na daljavo

Urniki bodo prilagojeni na način, da bo bodo študenti čim manj časa preživeli na fakultetah, sporočajo z Univerze na Primorskem. O natančni izvedbi posameznih študijskih programov in predmetov pa bodo študente obveščale matične fakultete.

Ob spremenjeni epidemiološki situaciji ali prilagojenih navodilih in priporočilih za preprečevanje širjenja bolezni SARS-CoV-2019, se izvedba lahko prilagodi, še pravijo na UP. Dve fakulteti bosta urnike prilagodili na način, da bodo študenti v prostorih univerze le en dan na teden, in sicer Fakulteta za management in posemezni študijski programi Fakultete za vede o zdravju.

Študijski program Management v angleškem jeziku je edini študijski program, ki se bo povsem odvijal na daljavo in zato prisotnost študentov v Kopru ni potrebna. 

Glede na kombinirano izvedbo, Univerza na Primorskem sprejema tudi mobilne študente v študijskem letu 2020/2021.  Študenti, ki pa se bodo vrnili iz držav, ki jih je NIJZ umestil na rdeči seznam, pa naj načrtujejo svoj prihod pravočasno, vsaj dva tedna pred začetkom študijskega leta, saj bodo morali dva tedna preživeti v karanteni. 

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija