Promocija Slovenije s Tino Maze

Potovanja

Sektor za turizem javne agencije Spirit Slovenija je na ključnih tujih trgih in na spletu začel z akcijami oglaševanja Slovenije kot turistične destinacije. Aktivnosti bodo izvedene z dodatnimi tremi milijoni evrov, ki jih je za to julija namenila vlada, pri promociji pa Spirit sodeluje tudi z vrhunsko slovensko smučarko Tino Maze.

Skupni cilj jesenskih aktivnosti promocije v Evropi in širše je dvig ugleda Slovenije, so sporočili z Javne agencije RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Spirit).

Oglaševanje poteka na spletu ter na za Slovenijo in slovenski turizem ključnih trgih, ki ustvarjajo največji delež rezultatov v slovenskem turizmu. To so Nemčija, Avstrija in Italija. Prednovoletni čas je v državah Evrope tudi čas načrtovanja počitnic za prihajajoče leto, zato je jesenski čas oglaševanja turističnih destinacij strateškega pomena, so ob tem poudarili na Spiritu.

"Dodatna sredstva za promocijo turizma letos so izjemnega pomena, saj prinašajo nov zagon slovenskemu turizmu za prihajajoče leto," je ocenila vodja sektorja za turizem agencije Spirit Karmen Novarlič. Tako so tretjino sredstev namenili partnerskemu sodelovanju s turističnim gospodarstvom na ključnih in prekomorskih trgih. Tretjina sredstev je razporejena med t.i. primarne trge slovenskega turizma in enak delež aktivnostim pospeševanja prodaje in oglaševanja Slovenije kot letalske destinacije. Del dodatnih sredstev namenjajo tudi digitalnemu marketingu prek spletnega portala YouTube.

Spot z Mazejevo

Za TV oglaševanje in medmrežje so tako med drugim pripravili 30-sekundne spote z aktualno svetovno smučarsko prvakinjo Tino Maze, ki gledalce povabi v Slovenijo. To je začetek dogovorjenega sodelovanja za promocijo Slovenije, saj so v pripravi tudi druga tržno-komunikacijska orodja, katerih nosilka bo v letu 2014 Mazejeva. Video spot, objavljen na spletnem portalu YouTube, je že v prvem tednu zabeležil več kot 47.000 ogledov.

Kot so še navedli na Spiritu, so se za sodelovanje z Mazejevo odločili glede na zastavljene cilje promocije slovenskega turizma, ki v ospredje postavljajo dvig prepoznavnosti in konkurenčnosti Slovenije.

Tina Maze kot trenutno najbolj prepoznavna slovenska športnica tako v video spotu in oglasih ter drugih promocijskih orodjih slovenskega turizma vabi k obisku Slovenije, in sicer sečoveljskih Solin, Pirana, Tromostovja v Ljubljani, Bleda, slovenskih zdravilišč, Krasa in drugih slovenskih naravnih lepot.

najbolj |  13 .11. 2013 ob  14: 47
-2
smo prepoznavni po najvišji stopnji korupcije...dejmo to vnovčit, pa še zaslužili bomo (bodo)....