Ministrstvo za finance se je odločilo, da ustavi postopek za oddajo javnega naročila za storitve stacionarne in mobilne telefonije za celotno javno upravo. Na pojasnila ministrstva o razlogih za to odločitev - sprejeto tik pred iztekom roka za oddajo vlog 20. septembra - še čakamo.
Razpis za telefonijo javne uprave tik pred rokom ustavljen
V kratkem obvestilu, v sredo objavljenem na spletnem naslovu http://www.enarocanje.si/?podrocje=pregledobjave&IzpObrazec=299727, piše le, da je naročnik sprejel sklep, da se postopek oddaje javnega naročila za storitve stacionarne in mobilne telefonije ustavi.
Ministrstvo je z omenjenim naročilom iskalo ponudnika, ki bi omogočal storitev mobilne in stacionarne telefonije za več kot 26.000 uporabnikov na skoraj 2000 različnih lokacijah za obdobje treh let.
Skupni letni strošek državnih organov, ki jih je zadeval ustavljeni razpis, za storitve stacionarne in mobilne telefonije znaša od osem do devet milijonov evrov.
Predviden letni prihranek po oddaji naročila na podlagi novega, enotnega razpisa, bo odvisen od prispelih ponudb, izkušnje iz razpisa za mobilno telefonijo pa po navedbah ministrstva kažejo, da je mogoče stroške s skupnim naročilom precej znižati.
Interes sta oznanila T-2 in Simobil
Interes za oddajo vloge sta pretekli teden javno oznanila telekomunikacijska operaterja T-2 in Simobil, ki pa sta obenem opozorila, da so razpisni pogoji zelo omejujoči in da bosta uporabila vse pravne možnosti za to, da bo razpis ustrezno spremenjen.
Kot sporne sta označila zlasti zahtevane reference, ki so bile pogoj za sodelovanje. Te je po njunih navedbah zaradi zgodovinskih okoliščin v Sloveniji izpolnjeval le en ponudnik. To je po neuradnih informacijah Telekom Slovenije, ki je v večinski državni lasti.
Na ministrstvu za finance so takrat ločeno za STA pojasnili, bi na področju mobilne telefonije pogoje izpolnjevalo pet ponudnikov, na področju stacionarne telefonije prav tako pet ponudnikov, na obeh področjih pa vsaj dva ponudnika oziroma v skupnih ponudbah kombinacija vseh omenjenih ponudnikov.