Slovenski spletni uporabniki raje kupujemo v domačih kot v tujih spletnih trgovinah. Po zadnjih podatkih raziskave MOSS v domačih spletnih trgovinah nakupuje 70,40 odstotka, v tujih pa 46,73 slovenskih spletnih uporabnikov, so danes sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice.
Slovenci raje kupujemo v domačih kot tujih spletnih trgovinah
Pri tem v domačih spletnih trgovinah 5,21 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov nakupuje tedensko ali pogosteje, 15,88 odstotka mesečno, 26,83 odstotka nekajkrat letno in 22,48 odstotka manj pogosto. Nikoli pa v domačih spletnih trgovinah ne nakupuje 29,59 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.
Med spletnimi uporabniki, ki opravljajo nakupe v domačih spletnih trgovinah, je 53,14 odstotka moških in 46,86 odstotka žensk. Največ jih je starih med 30 in 45 let.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013-2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria. Več podatkov o raziskavi je na voljo na spletnem naslovu http://www.moss-soz.si/.
Regional priporoča
Zadnje iz goriške
Več kronike
V ISTRI STRMOGLAVIL JADRALNI PADALEC: 62-letni inštruktor letenja utrpel poškodbe
M.U.
-
danes ob 18:45
Novo iz Slovenije
POVEČANA STOPNJA OGROŽENOSTI: Podaljšan je nadzor na meji s Hrvaško in Madžarsko
M.U.
-
danes ob 07:45
TEŽAVE SE ZAOSTRUJEJO: Sindikat policistov pričakuje ukrepe za zaščito integritete policije
A.P.
-
20.12.2024 ob 20:24