TRŽAŠKI TRGOVCI NISO ZA ČRNI PETEK: Kakšnim popustom in razprodajam so bolj naklonjeni?

Trst

Trgovci zadnje dneve množično oglašujejo črni petek, to je zadnji petek v novembru, ki so ga Američani določili kot začetek božičnih nakupov, popustov in razprodaj. A kot kaže, tržaški trgovci niso ravno navdušeni nad ameriško trgovsko politiko. Nekateri sodelujejo v črnem petku, ki sicer v spletnih trgovinah traja cel mesec, vendar le za kratek čas. Nekateri pa raje obdržijo cene in počakajo s popusti do sezonskih razprodaj, ki so v Trstu tradicionalne.

Tržaški trgovci z majhnimi trgovinicami se v času črnega petka odločajo za tridnevne popuste ali vikend popuste. Akcijske ponudbe so v primerjavi s sezonskimi razprodajami manjše, poroča Primorski dnevnik. Nekateri se sicer odločijo za popuste, vendar ne tako številno, čeprav je priložnost, da trgovci pred koncem leta izpraznijo skladišča.

Na lanski črni petek so italijanski kupci zapravili 4 milijarde evrov. Največ so kupovali pametne telefone, računalnike in male gospodinjske aparate. Javnomnenjska raziskava, ki jo je opravila tržaška družba za tržne in mnenjske raziskave SWG, pa je pokazala, da so na vrhu letošnjega spiska nakupov v času črnega petka, poleg elektronskih naprav, tudi oblačila, obutev, okraski in oprema za dom.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija