'TURISTIČNA POMLAD' KOT NALOŽBA V RAZVOJ TURIZMA: Prireditev v Novi Gorici letos prvič čezmejna (FOTO)

Slovenija

Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina je tudi letos pripravil turistično borzo, poimenovano 'Turistična pomlad'. Včerajšnji dopoldanski del so posvetili strokovnemu posvetu z naslovom Kako izboljšati kakovost v turizmu in je bil namenjen izmenjavi dobrih praks s področja razvoja turistične ponudbe. Tokrat je bila turistična borza prvič čezmejna.

Dogodek 'Turistična pomlad' je Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina zasnoval že pred leti in ga tokrat izvedel tretjič. Namenjen je razvoju lokalnega turističnega gospodarstva, je v izjavi po zaključku strokovnega posveta dejala direktorica zavoda Erika Lojk.

"Turistična pomlad je naložba v razvoj turizma. Turističnim ponudnikom želimo olajšati stik s slovenskimi in tujimi organizatorji turističnih potovanj. Zato smo v naše kraje tudi letos povabili številne turistične organizacije in njihovim predstavnikom, v sodelovanju z destinacijami Kras, Brda in Furlanija-Julijska krajina, organizirali študijsko turo med najpomembnejšimi kulturnimi znamenitostmi, omogočili pa smo jim tudi spoznavanje naših vin in kulinarike," je povedala Lojk.

Na povabilo organizatorjev so se letos odzvali ponudniki turističnih potovanj iz sedmih evropskih držav, eden pa prihaja tudi iz Dubaja. Zavod jim je tokrat pripravil posebno turistično turo, na kateri so se lahko ogledali kulturne znamenitosti tako v Vipavski dolini kot tudi bližnjih destinacijah - na Krasu in v Goriških Brdih. V Sloveniji so že od ponedeljka, včeraj popoldan pa so se pridružili turistični borzi, na kateri se letos predstavlja preko 50 ponudnikov.

V okviru Turistične borze Vipavska dolina se je predstavil tudi Javni zavod GO! 2025, ki je udeležencem ponudil številne koristne informacije o prihajajočih dogodkih na širšem območju evropske prestolnice kulture. Kultura, tako kulturna dediščina kot različni kulturni dogodki, po besedah vodje sektorja raziskave in razvoj pri Slovenski turistični organizaciji (STO) Barbare Zmrzlikar predstavlja kar 40 odstotkov celotne turistične ponudbe.

???????? ???????????????? ???????? ????̌???? ???????????????????????? ????????????????????????????????̌???????? ???????????????????????? ???? ????????????????????????????????̌???????? ???????????????????? ???????????????????????????????? ???????????????????????? ???? Turistična pomlad je na prvi pomladni...

Objavil/a Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina dne Četrtek, 21. marec 2024

Ob tem je izpostavila pomen evropske prestolnice kulture. "Mi smo v naših smernicah izpostavili, da je Slovenija posebna prav po tem, da imamo prostore po meri človeka. Med te sodi tudi ponudba urbanih središč in zgodovinskih mest, med katerimi zelo izpostavljamo velika slovenska mesta. Za Novo Gorico pa evropska prestolnica kulture predstavlja zelo lepo priložnost, tudi potrditev, da ima dobro ponudbo in vsebino," je še poudarila Zmrzlikar.

V drugem delu strokovnega posveta je bil v ospredje postavljen razvoj gastronomske ponudbe. Slovenska novinarka in publicistka Kaja Sajovic je udeležence posveta navdušila s predstavitvijo vrste uspešnih zgodb različnih svetovnih kulinaričnih destinacij. Za malce presenetljiv zaključek strokovnega posveta pa je poskrbela chefinja Chiara Canzoneri iz Gorice, ki je predstavila projekt oživljanja znamenite goriške ulice Raštel z novimi kulinaričnimi in turističnimi vsebinami.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija