ZADNJI SKLOP DELAVNIC O PROMOCIJSKIH STRATEGIJAH: Odnosi z javnostmi, socialna omrežja in digitalni marketing

Koper

PROMO ISTRA je operacija, sofinancirana s strani Republike Slovenije in Evropska unije iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, med drugim namenjena spodbuditvi tržnega povezovanja lokalnih proizvajalcev podeželja z urbanim prostorom in morjem ter krepitvi njihove konkurenčnosti. Izvedene so bile že štiri delavnice o strategijah za učinkovitejši promocijski nastop ponudnikov Slovenske Istre, zdaj pa se zaključuje še zadnji sklop izobraževalnih vsebin, vključujoč znanja s področja odnosov z javnostmi, socialnih omrežjih in digitalnega marketinga.

Na peti delavnici se bodo udeleženci seznanili s pomensko razliko med (strateškim) marketingom in odnosi z javnostmi (PR). Spoznali bodo, katere so bistvene razlike med obema ter v katerih okoliščinah se uporablja katera od obeh. Delavnica se bo zaključila tako, da bodo udeleženci na podlagi lastnih projektov oziroma produktov poskusili narediti po en marketinški oziroma PR tekst. Potekala bo 22. septembra, s pričetkom ob 9.30.

Na zadnji, šesti delavnici, pa bodo udeleženci spoznali razlike med (klasičnim) oglaševanjem, digitalnim marketingom in različnimi oglaševanji na socialnih omrežjih. Prav tako bodo poskusili z različnimi orodji na podlagi lastnih primerov (lastnih projektov/produktov) pripraviti celovito kampanjo, ki bo vključevala vse tri segmente oglaševanja. Delavnica bo organizirana 23. septembra v prostorih NGN Medie d.o.o. v Kopru (Ul. 15. maja 10b), s pričetkom ob 9.30. Zainteresirani se lahko za več informacij obrnete na e-naslov: miha@ngn.si ali na telefonsko številko 040 545 288 (Blaž).

"Investiranje v znanje izplača najvišje obresti." Benjamin Franklin

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija