ZLATI BOBEN JE PODELIL NAGRADE: To so imena najboljših v oglaševanju (FOTO)

Piran

S podelitvijo nagrad se je v petek zaključil 26. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od četrtka potekal v Portorožu. Nagrada zlata mreža za najbolj uspešno agencijsko mrežo je četrto leto zapored šla v roke McCann Worldgroup.

Kot so sporočili organizatorji, je šla zlata vrtnica za najboljšo oglaševalsko agencijo v milanski Publicis Italija, zlati zmaj za najboljšo neodvisno oglaševalsko agencijo pa si je prislužila agencija SOK Media iz Helsinkov. Na zaključni prireditvi so podelili 62 srebrnih, 37 zlatih in devet velikih nagrad.

Najboljše delo sekcije kaj si je prislužila Dieslova kampanja Hate Couture, ki jo je v skupino E. Spletne & mobilne komunikacije prijavil Publicis Italija. Priznanje za najboljše od sekcije zakaj kot tudi najboljše dobro je šlo v roke delu iz skupine Z. Družbeno dobro, ThisAbles, ki ga je za naročnika Ikea zasnoval McCann TLV.

Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy in Adrian Botan so prejeli nagrado za kreativnega direktorja leta in nagrado zlata ura. Velika nagrada za najboljšo znamko je šla v roke Ikei. Nagrada zlati boben Adriatik, ki jo letos predstavlja Telemach, je žirija podelila agenciji McCann Beograd, njeno delo je dobilo tudi nagrado najboljše od duha kraja.

Tekmovanje za mlade kreativce je letos skupaj s Slovensko turistično organizacijo mlajšim od 30 let omogočilo, da pokažejo svojo kreativnost na razpisano temo Slovenija, dežela čistih in zdravih vod. Žirijo je najbolj prepričalo delo Mythical Water-Creatures, ki ga je pripravila Christina Pribitzer iz Avstrije.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija