ARRIVINI AVTOBUSI SPET POVZROČILI TEŽAVE: Osnovnošolci obtičali na Markovcu, kako odgovarja prevoznik?

Koper

V sredo in v četrtek je po poročanju naše bralke ponovno prišlo do težav z avtobusnimi prevozi na območju Kopra. Kot nam je zaupala, na liniji 3 koprskega mestnega potniškega prometa v dveh popoldanskih terminih ni bilo avtobusa. In to ravno v času, ko osnovnošolci OŠ Antona Ukmarja na Markovcu zaključijo s poukom. Ko se je po informacije obrnila na Arrivo, naj odgovora ne bi prejela. Do včeraj popoldne. O tem, kaj se je dogajalo, smo Arrivo pred tem povprašali tudi sami.

Bralka, mati ene izmed osnovnošolk, pravi, da gre za priročno linijo, ki jo uporablja tudi njena hči. Šola se namreč nahaja blizu avtobusne postaje in veliko učencev za pot do doma upravlja javni potniški prevoz na prav tej liniji. Ker avtobusa v dveh popoldanskih terminih ni bilo, je to med starši povzročilo zaskrbljenost, saj so otroci ostali na postaji. Kot pravi bralka, nimajo vsi babic, dedkov, stricev in tet, ki bi v takšnih primerih lahko priskočili na pomoč.

Ker je želela izvedeti, kaj se dogaja, da avtobusa dva dni zapored ni bilo, se je obrnila na Arrivo, a je odgovor z njihove strani prejela šele včeraj popoldne. Za težave so se ji opravičili in jo obvestili, da "linija 3 v obeh primerih ni bila izvedena zaradi nepričakovane okvare vozila". "Prav tako je bilo žal tudi rezervno vozilo v tem času nedelujoče, kar nam je onemogočilo pravočasno nadomestitev prevoza," so sporočili.

"Zavedamo se, da so takšne situacije za vas kot starša nesprejemljive, in opravičujemo se, ker nismo pravočasno zagotovili ustreznih rešitev. Prav tako se opravičujemo, če ste pri iskanju informacij naleteli na neprijaznost ali pomanjkanje odziva s strani našega osebja. To ni v skladu z našimi standardi. Izvedli bomo potrebne korake, da to izboljšamo," so se na bralkina vprašanja odzvali na Arrivi in zatrdili, da "intenzivno preučujejo vzroke tehničnih težav na liniji" in delajo na tem, da zagotovijo boljše rešitve in hitrejše odzive v podobnih situacijah v prihodnje.

Tudi sami smo se z vprašanji obrnili na Arrivo, kjer so uvodoma zapisali, da je zanesljivost mestnega potniškega prometna ključnega pomena za njihove uporabnike. "Iskreno se opravičujemo za nevšečnosti, ki sta jih povzročila izpada avtobusov na liniji 3 koprskega mestnega prometa in se zahvaljujemo za potrpežljivost in razumevanje," so navedli.

Kot bralki so tudi nam pojasnili, da sta bila izpada avtobusov v zadnjih dveh dneh "posledica nepredvidenih tehničnih težav, ki so žal sovpadle z omejenimi možnostmi zagotavljanja nadomestnih vozil" ter da se zavedajo, da je to za njihove potnike, še posebej šolarje in starše, neprijetno.

"Naše ekipe intenzivno delajo na dolgoročnih ukrepih za izboljšanje zanesljivosti naših storitev. Izvajamo redne preventivne preglede vozil za zmanjšanje tveganja prihodnjih tehničnih okvar in vzpostavljamo dodatne procese za boljšo razpoložljivost vozil v nujnih primerih," navajajo.

Na Arrivi še dodajajo, da trenutno ne predvidevajo dodatnih motenj na liniji 3, še naprej pa da si bodo prizadevali, da storitve potekajo nemoteno in v skladu z voznim redom.

O težavah Arrivinih avtobusov smo sicer že poročali decembra - denimo o okvari avtobusa na liniji 2 ter o nadomestnih manjših vozilih, kar je potnikom povzročalo težave, saj prostora za vse ni bilo, nekateri so bili tako primorani ostajati na postajah. Preverili pa smo tudi, ali je res, da je vozni park Arrive na Obali dotrajan in da potnike prevažajo več kot 10 let stari avtobusi - prav to naj bi bil po besedah bralca, ki je tudi sam voznik avtobusa, razlog za stopnjevanje okvar avtobusov. 

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija