BAVARSKA POLICIJA S POPRAVKOM: Enajstega trupla ni in ga ne bo

Svet

Bavarska policija je z davišnjim sporočilom, da so v razbitinah torkovega trčenja vlakov pri Bad Aiblingu našli truplo enajste žrtve, očitno storila napako. Medtem so se namreč popravili in pojasnili, da število smrtnih žrtev ostaja deset, obenem pa dodali, da nikogar več ne pogrešajo in da verjamejo, da število mrtvih ne bo več naraslo.

Tiskovni predstavnik policijske uprave v Rosenheimu na Bavarskem je zjutraj najprej sporočil, da se je število žrtev povzpelo na enajst, potem ko so našli truplo še zadnjega pogrešanega potnika. A kmalu se je policija popravila in sporočila, da število žrtev ostaja deset, da pa res nikogar več ne pogrešajo. Slednje so ugotovili, potem ko so ponovno preverili vse sezname potnikov in se je izkazalo, da so v torkovem kaosu naredili napako.

Ob tem je tiskovni predstavnik policijske uprave v Rosenheimu dodal še dobro novico: tudi med ranjenimi v bolnišnici ni nihče več v življenjski nevarnosti, zato so optimistični in verjamejo, da število mrtvih ne bo več naraslo.

Šlo naj bi za človeško napako

Najhujša železniška nesreča na Bavarskem v zadnjih 40 letih se je zgodila v torek zjutraj blizu kraja Bad Aibling okoli 60 kilometrov južno od Münchna. Vlaka zasebne družbe Meridian, na katerih je bilo okoli 150 ljudi, sta trčila čelno, eden je iztiril, več vagonov se je prevrnilo.

Preiskovalci sicer med drugim ugotavljajo, zakaj se na progi ni aktiviral avtomatski zavorni sistem, namenjen prav preprečevanju čelnih trčenj, kakršno je bilo torkovo, ter vsebino dveh črnih skrinjic. Tretje črne skrinjice še niso našli.

Zakaj sta se vlaka znašla na istem tiru, zaenkrat še ni znano, so pa nemški mediji v torek zvečer ob sklicevanju na neuradne, a zanesljive vire poročali, da je šlo po prvih ugotovitvah preiskovalcev za človeško in ne tehnično napako. Po poročanju Süddeutsche Zeitunga naj bi šla preiskava v smeri dela prometnikov in pa kretničarjev.

Preiskovalci danes nadaljujejo z delom

Preiskovalci so delo ponoči prekinili in ga naj bi nadaljevali danes ob 10. uri. Prav tako se bodo danes lotili odstranjevanja razbitin vlakov. Za to bodo potrebni veliki žerjavi in trajalo naj bi več dni, tako da enotirna proga do nadaljnjega ostaja zaprta. Prvi žerjav, ki lahko dvigne kar 150 ton, je že na prizorišču, so sporočili iz Deutsche Bahna.

Delo otežuje zelo težko dostopen teren, saj sta vlaka trčila v ozki soteski med zelo strmim in gosto poraščenim pobočjem na eni strani ter rečnim kanalom na drugi strani. Poleg tega na območju danes sneži.

Deli novico: