Banka Intesa Sanpaolo, nekdanja Banka Koper, je lani ustvarila 23,8 milijona evrov čistega dobička, kar je 122 odstotkov več kot v 2018, so sporočili iz banke. Poslovni in finančni prihodki so medtem narasli za 1,9 odstotka na 75,7 milijona evrov, bilančna vsota pa je narasla za 3,6 odstotka na nekaj manj kot 2,69 milijarde evrov.
DOBRO POSLOVANJE NEKDANJE BANKE KOPER: Lani ustvarila 23,8 milijona evrov čistega dobička
Koper
Bilančna vsota banke iz italijanske skupine Intesa Sanpaolo je tako lani nominalno narasla za 92,8 milijona evrov, tržni delež, merjen po bilančni vsoti, pa je dosegel 6,5 odstotka. Banka se je sicer ob koncu 2019 uvrščala na šesto mesto po bilančni vsoti med slovenskimi bankami.
Banka je tržni delež pri kreditih povečala za tri odstotne točke na 8,2 odstotka konec leta 2019. Obseg kreditov se je ob tem povečal za 136,2 milijona evrov oz. 7,4 odstotka na 1,98 milijarde evrov, narasel pa je tako v segmentu prebivalstva (za 8,2 odstotka) kot pri podjetjih (za 6,8 odstotka).
Obseg denarnih vlog je medtem banka povečala za 0,8 odstotkov oz. 18,3 milijona evrov na nekaj več kot 2,22 milijarde evrov. Medtem ko so denarne vloge gospodinjstev narasle za 7,2 odstotka, pa so se vloge podjetij zmanjšale za 13,2 odstotka. Kljub malenkost povečanemu skupnemu obsegu denarnih vlog je tržni delež banke na tem področju upadel na 7,2 odstotka.
Poslovni in finančni prihodki banke so lani narasli za 1,9 odstotka na 75,7 milijona evrov v primerjavi z letom 2018. Banka je leto zaključila z 29 milijoni evrov dobička pred davki, kar je 120,4 odstotka več kot v 2018, in 23,8 milijona evrov čistega dobička, kar predstavlja 121,7-odstotno medletno rast.
Banka je sicer že v 2018 predstavila novo strategijo rasti in začela z aktivnostmi za preobrazbo, ki jih je v 2019 okrepila in razširila na nova poslovna področja. Cilj banke je sicer s pretežno regijsko usmerjene banke okrepiti položaj v celotnem poslovnem in finančnem okolju. Zato je banka aprila lani ob ohranitvi sedeža v Kopru v ljubljanskem poslovnem centru Rotonda odprla novo središče, kjer je položaje zasedla uprava banke skupaj s sodelavci iz nekaterih ključnih podpornih in komercialnih organizacijskih enot.
Banka je prenovila in poenostavila tudi procese, vključno s poslovalnicami. Štiri poslovalnice so v celoti prenovili v skladu s smernicami skupine, v 15 poslovalnicah pa so vpeljali nov storitveni model, na podlagi katerega se vloga poslovalnic in usmeritev njihovega osebja spreminja. Poslovalnice namreč postajajo bolj svetovalno okolje za zahtevnejša finančna vprašanja, medtem ko se enostavne bančne transakcije selijo na spletno ali mobilno banko.
Banka je sicer proti koncu 2019 zaključila testno obdobje celovitega prehoda na digitalno poslovanje, skupaj z vpeljavo novega večkanalnega storitvenega modela, ki naj bi komitentom zagotavljal enovito izkušnjo, ne glede na način, prek katerega bodo izvajali bančne storitve. Na slovenski trg je ob tem kot prva med slovenskimi bankami pripeljala plačilno storitev Apple Pay in s tem zaokrožila ponudbo mobilnega plačevanja, so v banki še zapisali v sporočilu za javnost.
Komentiraj
Uslužbenci so nekateri bolj kul nekateri manj, ampak povsod je tako , pri vsaki banki, trgovini, podjetju.
Meni pošiljajo ponudbe da odprem poslovni račun drugje, ma ne menjam te banke da mi dajo 2000€ ugodnosti! od 1999 komitent in bom do smrti. Najboljša banka v Sloveniji.