Del operacije PROMO ISTRA, ki preko zastavljenih aktivnosti omogoča vključenost deležnikov različnih sektorjev in lokalnih akterjev, jih medsebojno povezuje in jim omogoča vidne učinke uspešnega enotnega promocijskega pristopa, je tudi organizacija izobraževalnih delavnic za namen učinkovitejšega promocijskega nastopa ponudnikov Slovenske Istre. Tokratna druga delavnica, ki je potekala 9. septembra, je udeležence poučila o Google oglasih, ki so pomemben sestavni del uspešne promocije.
GOOGLE OGLASI: Pomemben sestavni del uspešne promocije
Koper
Udeleženci so osvojili znanja o tem, kako nastaviti svoje prve oglase, kako poiskati najbolj učinkovite ključne besede in kako ter kje preveriti, koliko mesečnih iskanj ima posamezna ključna beseda. Tekom delavnice so udeleženci oddali svoj prvi oglas, nastavili ključne ciljne besede in ciljno skupino ter določili dnevni/mesečni budget.
Podjetje NGN Media, glavni partner projekta PROMO ISTRA, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani, je udeležence med drugim poučilo, kako prikažejo svoj oglas strankam, ko v iskanju Google in Zemljevidih iščejo podjetja, podobna njihovem, in plačajo samo za rezultate, kot so kliki na njihovo spletno mesto ali klici v njihovo podjetje. Obenem je predstavilo metode za povečanje števila obiskov spletnega mesta, prejetje več telefonskih klicev in povečanje števila obiskov v trgovini ter ponazorilo razliko med oglasi in "neplačanimi" rezultati iskanja. Tematika je bila predstavljena tudi na primerih iz prakse. Več o tem si lahko preberete TUKAJ.