Kako močno bo koronska kriza vplivala na poslovanje, bo odvisno od javnih investicij in državnih ukrepov za spodbujanje gospodarstva, ocenjujejo v gradbenem delu koncerna Kolektor. Zmogljivosti imajo do konca leta dobro zasedene, gradijo večdesetmilijonske projekte v Sloveniji in na Hrvaškem.
GRADBINCI Z ZAMIKOM PRIČAKUJEJO POSLEDICE KORONAKRIZE: Kolektor gradi do konca leta, kaj pa potem? (FOTO, VIDEO)
Slovenija
Luka Koper
"Ocenjujemo, da bo epidemija v gradbeni sektor prišla z zamikom, zato je o njenem vplivu na naše poslovanje še prezgodaj govoriti. Kako visok bo vpliv, pa bo odvisno od prihajajočih javnih investicij in državnih ukrepov namenjenih za spodbujanje gospodarstva," so povedali v gradbenem delu Kolektorja, katerega dela sta med drugim družbi Kolektor Koling in Kolektor CPG.
"Trenutno imamo do konca leta 2020 dobro zasedene kapacitete, ostaja pa še nekaj pomembnih projektov, za katere pričakujemo odločitve naročnikov, ki bodo vplivali na poslovanje v letu 2021 in dalje," so dodali.
Luka Koper
Pandemija zaenkrat ni povzročila zamud; projekti, ki jih izvajajo, potekajo skladno s terminskimi načrti, zagotavljajo.
V Sloveniji trenutno gradijo podaljšek prvega pomola v Luki Koper (v vrednosti 45,6 milijona evrov) in vhod ob ankaranski vpadnici v Luko Koper (5,4 milijona evrov), izvajajo nadgradnjo železniškega odseka Zidani Most-Rimske Toplice in železniške postaje Rimske Toplice (77,7 milijona evrov).
Obnavljajo voziščno konstrukcijo na odsekih vipavske hitre ceste Selo-Vogrsko in Vogrsko-Šempeter (19,3 milijona evrov), gradijo bazenski kompleks v Slovenj Gradcu (10 milijonov evrov) in sanirajo pregrado Vogršček (10 milijonov evrov).
Na Hrvaškem so največji Kolektorjevi projekti na območju pristanišča na Reki. In sicer izvajajo projekt razvoja multimodalnih platform v Luki Rijeka in povezovanja s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata (37 milijonov evrov) in gradijo državno cesto Škurinje-Luka Rijeka (75 milijonov evrov), so pa tudi v fazi podpisa pogodbe za projekt rekonstrukcije prometnih površin in tračnic na tovornem delu reškega pristanišča (35 milijonov evrov).
Luka Rijeka
Na Hrvaškem izvajajo tudi projekta rekonstrukcije vodooskrbe in izgradnjo sistema odvajanja odpadne vode v mestu Petrinja (35 milijonov evrov) ter gradnje sistema zbiranja, odvajanja in čiščenja odpadne vode na otoku Krk (44 milijonov evrov).
Za prihodnje mesece v Sloveniji načrtujejo sodelovanje na razpisih za tretjo razvojno os, drugi železniški tir Divača-Koper, razširitev drugega pomola v Luki Koper in za posamezne projekte visokih gradenj.