Zaradi močne burje so bile v minulih dneh ceste po Vipavski dolini večkrat zaprte za promet. Omejitve veljajo predvsem za tovorni promet, saj tovornjakom zaradi višine grozi večja nevarnost, da jih močni sunki prevrnejo. A mnogi prepovedi ne spoštujejo, zato jih doleti globa. Med kršitelji je precej takih s tujimi registrskimi oznakami.
IGNORIRANJE ZAPOR: Vozniki, ki silijo v težave
Vipavska dolina
Policisti postaje prometne policije Nova Gorica, Policijske postaje Ajdovščina in Policijske postaje za izravnalne ukrepe Nova Gorica so v zadnjih dneh, ko je v Vipavski dolini in na širšem Goriškem močna burja omejevala promet, občasno pa sta bili tako hitra cesta Razdrto - Nova Gorica kot vzporedna državna cesta povsem zaprti za promet, izvedli številne ukrepe za varnost v prometu, je za STA povedal tiskovni predstavnik Policijske uprave Nova Gorica Dean Božnik.
Od začetka leta do 20. januarja so štirim voznikom izrekli globo zaradi neupoštevane zapore na hitri cesti, 25 voznikom pa zaradi neupoštevanja zapore na vzporedni državni cesti skozi Vipavsko dolino. Oglobili so tudi 19 pravnih oseb. Med kršitelji prepovedi vožnje zaradi burje je bilo kar 24 tujih voznikov in pet slovenskih državljanov.
Zaradi neupoštevanja zapore ceste ob močnih sunkih burje so prejšnji teden obravnavali tudi dve prometni nesreči oz. prevrnjena tovornjaka, ki sta se zgodili na vzporedni državni cesti na Ajševici pri Novi Gorici in v Ozeljanu. Voznika teh dveh manjših tovornih vozil sta bila tujca, in sicer državljana Poljske.
Tudi v tem tednu je na Vipavskem pihala močna burja, tako da je bil ponovno prepovedan promet za tovornjake s ponjavami in hladilnike. Zaradi neupoštevanja prepovedi vožnje so sunki burje v sredo prevrnili poljski, v četrtek pa madžarski tovornjak.
Predpisana globa zaradi neupoštevanja zapore posamezne ceste je 200 evrov za voznika tovornjaka in 1000 evrov za pravno osebo. Očitno je še prenizka, da bi odvrnila voznike tovornjakov od vožnje v primerih prepovedi zaradi vremena.
Upravljavca avtocest in hitrih cest ter državnih cest ob močni burji sprejmeta ustrezno odločitev o začetku izločanja tovornih vozil, poskrbeti morata tudi za postavitev ustrezne prometne signalizacije ter o vseh zaporah in omejitvah seznaniti širšo javnost. Po Božnikovih besedah je med nalogami upravljavca ceste oz. pogodbenega vzdrževalca ob zaprtju določene ceste ali njenega odseka zaradi vremenskih razmer tudi ta, da prevzamejo vsa fizična opravila za ustrezno izločanje vozil.